וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשחולדאי קיבל מיקרופון: 103FM מחדשת את רצועת הלילה

וואלה ברנז'ה

12.1.2017 / 14:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי התחנה תעלה החל מהשבוע הבא רצועת לילה חדשה בפורמט זוגי, וכחלק מהמהלך מצטרף לתחנה הקומיקאי גדי וילצ'רסקי שיגיש בחמישי בערב תוכנית לצידה של לאה לב. עוד בתפריט: תוכנית חדשה של רון חולדאי וגדעון אוקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלעד שלמור וברהנו טגניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהשיקה בחודש שעבר אתר ואפליקציה חדשים, 103FM מחדשת את רצועת הערב שלה: לוואלה ברנז'ה נודע כי התחנה תעלה החל מהשבוע הבא רצועת תוכניות חדשה בפורמט זוגי, שתשודר ב-22:00 לאחר תוכניתה של איריס קול. תוכניתם של רן שריג ודנה ספקטור תמשיך להיות משודרת כרגיל ב-23:00, בכל לילה.

מדי ראשון ב-22:00 יגישו ראשי הערים בגוש דן תוכנית מוניציפאלית בשם "אדוני ראש העיר", במסגרתה ישיבו לשאלות של המאזינים. ראש עיריית תל אביב רון חולדאי יגיש את התוכנית לצידו של גדעון אוקו, מגיש בחדשות 2, וברוטציה יגישו גם ראשי עיריית גבעתיים וקריית אונו, רן קוניק וישראל גל.

השחקנית חלי גולדנברג חוברת לאשת יחסי הציבור טלי עומר (בתה של הסופרת דבורה עומר ז"ל) והן יגישו בשלישי בערב תוכנית זוגית חדשה בשם "גלי חום". ברהנו טגניה וגלעד שלמור, כתבי הפלילים של חדשות 2, עוברים מחמישי לרביעי בערב - ויגישו תוכנית חדשה שבה יעסקו בסיפורים של עולם הפשע הישראלי.

את רצועת הלילה החדשה של השבוע יסגרו כוכב הרשת והקומיקאי גדי וילצ'רסקי, שיאייש לראשונה את עמדת שדרן הרדיו ויגיש מידי חמישי תוכנית ביחד עם הסטנדאפיסטית לאה לב. כל הקטעים מהתוכניות יהיו זמינים להאזנה באתר ובאפליקציה החדשים של 103FM.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדי וילצ'רסקי ולאה לב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully