וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקשורת היא אנטי ליכוד ואנטי נתניהו"

וואלה ברנז'ה

4.5.2017 / 13:40

יו"ר הקואליציה על סרטה של ענת גורן ב"המקור": "הם עשו מה שהם רוצים. הנה, אני נותן לכם צ'אנס - אבל ראית לאן הצ'אנס הוביל". ביטן התלונן שלא בוצע גילוי נאות על כך שגורן היא בת זוגתו של דרוקר: "מה, זה לא עניין לציבור לדעת את זה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ ביטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, התייחס היום (חמישי) לסרטה של ענת גורן עליו ב"המקור" ששודר אתמול בערוץ 10, וזכה לנתון רייטינג מצויין של 13.4%. הסרט בדק בין היתר גם את הטענות לקשרים שיש לח"כ עם השוק האפור, הוא התייחס לפרשת ההלוואות סביב קבוצת הכדורגל שעמד בראשה ואמר כי "הם באו אליי עם הרבה דברים והורידו את הכל. הם לא הורידו איזה עניין מסוים שגם הוא לא נכון ושקרי בגלל שמישהו אמר משהו. אני לא מכיר אותו בכלל, ואין לי שום היכרות, אף פעם לא נפגשתי איתו, אין לי שום קשר אליו. מה גם שכל העניינים האלה נבדקו ונסגרו". ביטן דיבר ברדיו דרום ורדיו גלי ישראל, בתוכנית של יותם זמרי ונועם פתחי.

ביטן תקף את סרטה של גורן וטען כי "הם עשו מה שהם רוצים ... הנה, אני נותן לכם צ'אנס אבל ראית לאן הצ'אנס הוביל, זה מוכיח את העמדה שלי שהתקשורת היא אנטי ליכוד ואנטי נתניהו". עוד אמר על גורן כי "היא אישה מאוד נחמדה, אני מאוד מחבב אותה אבל השליטה של בעלה בה בעניין הזה שהיא עובדת אצלו היא גדולה מאוד".

הוא הוסיף כי "בניגוד למה שמישהו אחר היה עושה, הייתי שם, עניתי לכל השאלות, התייחסתי לכל העניינים, הם לא אמרו לי מה מכניסים ומה לא מכניסים ומה שהם הכניסו, כשמישהו דיבר וגם לזה התייחסתי, הם לא הביאו את התגובה שלי". לטענתו, הוא לקח בחשבון שלא כל התחקיר ייצא לטעמו אך הוא "מצפה להגינות". ביטן גם התלונן על כך שלא בוצע גילוי נאות במהלך התכנית - שגורן היא בת זוגתו של רביב דרוקר: "מה, זה לא עניין לציבור לדעת שהיא זוגתו?".

גורן תיעדה במשך כחצי שנה את ביטן שהפך בחודשים האחרונים לאחד הגורמים הפוליטיים הבולטים בכנסת. הסרט עוקב אחר התנהלותו של יו"ר הקואליציה סביב סוגיית תאגיד השידור, פרשת הצוללות – שנחשפה על ידי רביב דרוקר - ומשברים פוליטיים נוספים.

במהלך הסרט אומר ראש עיריית ראשון לציון לשעבר, מאיר ניצן: "למדתי שיטה שנקראת החלפת צ'קים. אם אתה צובר 10 צ'קים שלא נפרעו אז ביטן היה מבטל ומחליף לתאריך אחר. הוא ראה בזה חלק חוקי. מה שלא כתוב בחוק - הכל מותר". ביטן הגיב לכך ואמר: "אני לא רוצה לדבר על אדם שהוא בן 86, עזבי . גייסנו חלק מהכסף באמצעות צ'קים. מעולם לא הלכתי לשוק האפור. חלק מהצ'קים שלי התגלגלו לשוק האפור בגלל הסבות. לא עשיתי את זה בעצמי, מה זה שוק אפור?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully