וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הרשות, ימינה: יורם כהן לא עובר לתאגיד - ומצטרף לערוץ הכנסת

21.5.2017 / 10:47

לוואלה ברנז'ה נודע כי כהן, לשעבר מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1 הישן, לא יעבור לתאגיד אלא מצטרף לצוות ההקמה של ערוץ הכנסת מטעם ערוץ 20; בתאגיד נאלצים להתמודד גם עם עזיבות רבות של טכנאים ברדיו שנוטשים בשל השכר הנמוך

יורם כהן. אביב חופ,
יורם כהן/אביב חופ

יורם כהן, לשעבר מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1 הישן, לא עובר לתאגיד אלא החליט להצטרף לצוות ההקמה של ערוץ הכנסת מטעם ערוץ 20 – כך נודע לוואלה ברנז'ה. כהן נחשב למקורב למוטי שקלאר, לשעבר מנכ"ל רשות השידור ויו"ר ערוץ 20, ומי שכיום בתפקיד מנכ"ל ערוץ הכנסת מטעם ערוץ 20.

בהודעה שכתב לאנשי הרשות לשעבר, כהן כתב: "החלטתי לוותר על העבודה בתאגיד. החלטה קשה לאחר לבטים לא פשוטים. קשה רק בשל העובדה שלא אהיה עם רבים מכם שנמצאים כבר שם ב'כאן' ועושים עבודה נפלאה בתנאים קשים מאוד (הטקסט מוכר לכם לא?). מאחל לכולכם הצלחה גדולה, תמשיכו לזקוף ראש מגיע לכם כי בזכותכם יש כאן. עכשיו קיבלתם CLEARANCE. ה-DNA כבר לא פגום! בהצלחה גם למי שפנו לדרך אחרת ולמי שעדין מחפשים תעסוקה. בשלב זה אני מצטרף לצוות ההקמה של ערוץ הכנסת החדש".

בתוך כך, עובדים נוספים מהרשות פרשו מהתאגיד לאחר שהתקבלו ל"כאן" והחלו לעבוד, ביניהם מפיקים וטכנאים רבים. בסופ"ש החלו לרוץ שמועות על שביתת טכנאים בתאגיד, אך על פי גורם בכיר בתאגיד לא מדובר בשביתה. לטענתו, אכן נוצרה מצוקת טכנאים בסופ"ש, עקב "תכנון לקוי ולא מקצועי" לפי הגורם. ב"כאן" אף נאלצו לשדר אתמול את שידורי רשת ג' ברשת ב' בשל המצב. הסיבה לעזיבות רבות של טכנאים – שמובילות לתקלות טכניות רבות - היא בעיקר תנאים גרועים מבחינת שכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully