וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהי "אישיות הטלוויזיה" המטרידה מהערוץ הראשון?

8.11.2017 / 16:02

"גם אני חוויתי הטרדה דוחה במיוחד של אישיות טלוויזיונית, עם חלוק משי שחור (וקצר מאוד) עם דרקון אדום רקום מאחורה, שבשל סירובי החד משמעי – נקם בי במשך שנים בדרכים יצירתיות", כתבה עובדת רשות השידור לשעבר

בניין רשות השידור. ראובן קסטרו
זהות המטרידן טרם נחשפה. רשות הישדור/ראובן קסטרו

מיהו "אישיות הטלוויזיה" מהערוץ הראשון שהטריד עובדת? בימים האחרונים בעקבות חשיפת הפרשות השונות להטרדות מיניות מתחילים לצוץ עוד ועוד סיפורים, בעיקר ברשתות החברתיות. בפוסט שהעלתה אמש לפייסבוק עובדת לשעבר ברשות השידור, היא כתבה: "גם אני חוויתי הטרדה דוחה במיוחד של אישיות טלוויזיונית, עם חלוק משי שחור (וקצר מאוד) עם דרקון אדום רקום מאחורה, שבשל סירובי החד משמעי – נקם בי במשך שנים בדרכים יצירתיות. יש כאלה מבין חבריי שבוודאי זוכרים את הסיפור". כאמור העובדת אינה מציינת במי מדובר.

בתוך כך, הלילה הודיע נשיא קשת, אלכס גלעדי, כי הוא עוזב זמנית את תפקידו. זאת בעקבות העדויות האחרונות על מקרי אונס והפרסומים מהשבוע האחרון על כך שהציע הצעות מגונות לעיתונאיות אושרת קוטלר ונרי ליבנה. בהודעה שמסר כתב: "אני זז הצדה מתפקידי ב'קשת' זמנית עד שתוכח חפותי, ואלחם להוכחת חפותי מן הטענות הבלתי מבוססות האלה. אני חוזר ומדגיש כי טענות אלה אינן נכונות ואנקוט בצעדים המשפטיים הנדרשים כנגד האשמות השווא הללו".

אתמול פורסם בוואלה! NEWS כי ב-2014 הגיע לממונה על הטרדות מיניות בקשת מכתב מתסריטאית בתחילת דרכה, שעסקה באותם ימים בכתיבת סדרה דרך חברת הפקה חיצונית, ובו תיארה ניצול מיני ממושך על ידי בכיר בזכיינית במהלך 2012. במסגרת בדיקת המקרה, הפעילה קשת שני משרדי עורכי דין חיצוניים כדי למצות את הבירור, והבכיר הציע להיבדק מטעם עצמו בפוליגרף. לאחר מסירת חוות הדעת של משרדי עורכי הדין, נקבע בקשת כי לא התקיימו בין השניים יחסי מרות נכון לאותה עת, שכן התסריטאית הועסקה בחברה חיצונית. עם זאת, הבכיר ננזף בידי מנכ"ל קשת אבי ניר.

אלכס גלעדי. ראובן קסטרו
במרכז הפרשה. אלכס גלעדי/ראובן קסטרו

"תחשוב טוב גבי גזית"

בהקשר זה, גבי גזית הגיב היום להאשמות של דנה ויס מחדשות 2 – שלטענתה נישק אותה בניגוד לרצונה – והכחיש את הדברים. אתמול ויס כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול. בשגרה". בתגובה, גזית אמר בתכניתו ב-103FM: "אני מבקש לומר בלי שזה יפתיע אף אחד – כל הדברים שנכתבו ופורסמו על ידי הגברת ויס לא היו ולא נבראו".

ואולם במקביל לכך, הבוקר צייצה שטייף: "עוד ועוד עדויות. עכשיו אחת מחזקת לדנה ויס. אישה מהמוכרות בתחום, סיפרה לי הבוקר, איך גבי גזית תקף אותה מינית מול אנשים נוספים במערכת הטלוויזיה לפני שנים. חפן את שדיה ועוד. יש לה מסר אחד לדנה. אם הוא יתקוף אותה או יאיים בתביעה. היא תגיע להעיד ולחזק. אמרה ולא יספה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully