וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה בצרות

וואלה! ברנז'ה

16.7.2006 / 10:32

שלושה תסריטאי "האלופה" מאיימים בתביעה על HOT. דורשים למעלה מ-3 מיליון שקל בגין שידורים חוזרים והקרנות ב-VOD

שלושה מתסריטאי "האלופה", גל זייד, לימור נחמיאס ורוני יידור, דורשים מחברת HOT להפסיק את שידוריה עד להסדרת תשלום התמלוגים.

השלושה דורשים תשלומים בסך למעלה מ-3 מיליון שקלים, המגיעים להם לטענתם בגין שידורים חוזרים והזמנות ה-VOD של הכבלים.

ביום חמישי האחרון פנו השלושה במכתב ל-HOT באמצעות עורך דינם מיכאל ספרד במכתב לחברה, המבקש להסדיר את הנושא לפני תביעה. ספרד אמר לוואלה! ברנז'ה כי "HOT יודעים כעת כי הזכויות נמצאות בידי התסריטאים ואלו ייפו כוחי לפעול למענם, במידה ולא יסכימו להגיע מולנו להסדרת התמלוגים ננקוט בצעדים משפטיים".

תקופת עבודתם של שלושת תסריטאי "האלופה" בסדרה התנהלה ללא חוזה חתום, מהסיבה שלא הסכימו לוותר על זכויות היצירה שלהם. את שכרם קיבלו מחברת ההפקות אולם את התמלוגים אמור לשלם המשדר (במקרה זה HOT).

זייד, נחמיאס ויידור חברים באיגודי הבמאים והתסריטאים, משהבינו כי המשא ומתן של האיגוד מול HOT לא מוביל לשום מקום, ביקשו מתל"י יידוע על זכויותיהם על "האלופה" והחליטו לפעול באופן עצמאי. בשלב זה לא ידוע אם דרור נובלמן, התסריטאי הראשי והיוצר, יצטרף אליהם, אך לדברי זייד הוא שוקל זאת.

"מדובר בעוד פרובוקציה של ארגוני היוצרים. הוט מתנהלת מול חברת 'דרסט הפקות', שמפיקה את הסדרה, בכל הנוגע לטלנובלה 'האלופה' ולא מול התסריטאים, ולכן אין באפשרותם למנוע את שידור הסדרה".

נובלמן ביקש שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully