וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגל"צ נעלבים מברנע

רנן פריד

5.12.2006 / 11:55

גורמים בגל"צ מגיבים בחריפות למאמרו של נחום ברנע, בו הוא קורא לסגור את התחנה: "ששדריה נראים ונשמעים כמו חתני בר מצווה"

תגובות קשות בגלי צה"ל למאמרו של עיתונאי ידיעות אחרונות נחום ברנע. ברנע פירסם אתמול במדור הדעות של ידיעות אחרונות מאמר חריף שקרא לסגירת התחנה.

ברנע כתב: "זה שיח הזוי סביב תחנת רדיו הזויה. אחת הסיסמאות שהתחנה מנופפת בא היא 'גלי צה"ל הבית של החיילים'. לא בית לא אוהל אפילו לא חושה. שידורי התחנה לשכבה השבעה, האשכנזית הזחוחה מעצמה בין סביון לרעננה. לחיילים אין מה לחפש בה. גרוע מזה: ההקשבה לתחנה עלולה לבלבל עליהם את דעתם." עוד כתב ברנע: "לא במפתיע, אמצעי התקשורת היחיד שכתבים שלו סרבו לצאת ללבנון בזמן המלחמה הם גלי צה"ל.... גלי צה"ל טובים בסיקור הברים של תל אביב. מלחמה היא לא בשבילם".

בגלי צה"ל לא מתכוונים לשבת בשקט נוכח הדברים. בכיר בגל"צ אמר הבוקר לוואלה! ברנזה: "אנחנו נגיב בחומרה לדבריו של ברנע. אומנם מדובר בדעה ליגיטימית של אדם אבל גם בה הדיוק בעובדות חשוב. ברנע כתב שכתבי התחנה לא נכנסו ללבנון בתקופת המלחמה וזה כלל לא נכון, לפחות שלושה חיילים שלנו שידרו מלבנון."

לא כולם בתחנה הצבאית הגיבו בנחרצות הזו. בכיר אחר בתחנה אמר: "אומנם ברנע לא מדייק בעובדות ויש במאמרו הרבה טעויות אבל בסך הכל יש בדבריו טעם ואני אפילו מסכים איתו בחלק מהדברים".

השדר רזי ברקאי שחלק מהטענות במאמרו של ברנע מופנות אילו אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני אשיב לנחום ברנע באופן מפורט ומסודר ואני מקווה שידיעות אחרונות יסכימו לפרסם את המאמר שלי. מה שברנע כתב זה תאור של עובדות בלתי נכונות ואני אמצא את הדרך להשיב לו נקודה נקודה".

מגלי צה"ל סרבו להעביר תגובה רשמית לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully