וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליט ריאליטי חשוד בביצוע מעשי סדום ושידול לאונס

14.9.2014 / 10:24

החשוד, שהשתתף בעבר ב"כוכב נולד", הכיר נערה בפייסבוק וקיים עמה יחסי מין בביתו. לאחר מכן, על פי החשד, קרא לשותפו וכשסירבה הנערה לשכב עמו, סייע לו לאנוס אותה

צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם בן-דוד

אדם שהשתתף בעבר באחת העונות של כוכב נולד חשוד בביצוע מעשי סדום ובשידול וסיוע לאונס. במשטרה חושדים כי הזמר הכיר את הנערה בפייסבוק, הזמין אותה למקום מגוריו וקיים עמה יחסי מין. לאחר מכן, על פי החשד, הוא קרא לחברו ולשותפו להגיע לדירה, ואז דרש מהנערה לקיים עמו יחסי מין. לאחר שסירבה, אנס אותה השותף ואף ביצע בה מעשי סדום. הזמר מכחיש את המיוחס לו וטוען כי הכל בוצע בהסכמה. הוא ושותפו מובאים בשעות אלו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
הזמר מכחיש את המיוחס לו/ShutterStock

ביום חמישי נודע כי מטפלת הוליסטית מוכרת במגזר החרדי חשודה כי אנסה וביצעה מעשים מגונים במשך שנה בנערה בת 17 שבה טיפלה לפני שנתיים. משטרת ירושלים עצרה את המטפלת בת ה-54, פלורה ניצה שמש, בתום חקירה סמויה אשר במהלכה פיתחה המשטרה חששות כי לא מדובר במקרה יחיד וכעת נחקרות כמה נערות נוספות בהן טיפלה האישה. במהלך חקירתה היא הודתה בחשדות שיוחסו לה, אבל הסבירה כי "מדובר בחלק מהטיפול שהוענק לנערה".

המשטרה עצרה בסוף השבוע שעבר צעיר בן 25 בחשד שאנס נערה בת 17 שהייתה בהשפעת אלכוהול במתחם של אתר בנייה באור יהודה. לפי החשד, הצעיר אנס את הנערה עד שהתעלפה, נמלט מהמקום וכששב לאתר הבנייה ניסה לאנוס אותה שוב אך היא הצליחה להדוף אותו ממנה.

עוד ידיעות על פלילים ומשפט בוואלה! חדשות:
חשד: גנבו רכב עם בן 4 בתוכו - ונמלטו; לילד שלום
הרב ברלנד שוחרר ממעצר: "לא היה ולא נברא"
חשד לחיסול במשולש: הרוג ופצוע קשה מירי מרכב חולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully