וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטר מבקר הפנים של הרשות השנייה

אמילי גרינצווייג

1.9.2011 / 11:47

הרצל כהן הודיע להנהלת הרשות השנייה כי בכוונתו לסיים את התפקיד אותו הוא ממלא כעשור. חבר המועצה אייל מלובן קורא להשאירו בתפקיד

מבקר הפנים של הרשות השניה, ד"ר הרצל כהן, התפטר. כהן הודיע הבוקר להנהלת הרשות על בקשתו לסיים את תפקידו. במייל תמציתי כתב כהן "הנני מודיע בזאת על סיום תפקידי".

יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השניה, יעקב שחם, קרא לפני מספר שבועות לכהן להתפטר מכיוון שחלק על אופן התנהלותו המקצועית. יחד עם זאת גורמים ברשות מעריכים כי הסיבה לפרישתו של כהן היא אישית ולא מקצועית. חבר מועצת הרשות השנייה אייל מלובן קרא היום לחברי המועצה להוציא קול קורא על מנת להשאיר את כהן בתפקיד. חברי מועצה נוספים צפויים להצטרף לפנייה זו.

כהן הצטרף לרשות לפני כעשור, בתקופה בה כיהן מוטי שקלאר כיו"ר המועצה. כהן נחשב לאחד ממקורביה של נורית דאבוש, ששימשה כיו"ר המועצה הקודמת ועזבה את תפקידה בתחילת 2010.

מהרשות השנייה טרם התקבלה תגובה. יו"ר ועדת ביקורת ונוהל ברשות, רונית אנטלר, אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "הרצל היה פנס שהאיר את עבודת הרשות השנייה. בימים אלו אנחנו עובדים על נוהל חדש ואני מקווה שהרצל ישאר איתנו עד לסיום כתיבת הנוהל. מקום ציבורי, כמו הרשות השנייה, זקוק למבקר פנים חכם, נקי מכל פניות ונבון כמו הרצל. אני מקווה שהרצל יחזור בו מהכוונה לפרוש ויישאר איתנו ברשות".

יו"ר מועצת הרשות השניה אילן אבישר מסר בתגובה: "ד"ר הרצל כהן זכה להערכה רבה על עבודתו ותרומתו לרשות השניה לאורך השנים, הן על ידי יושב ראש המועצה והן על ידי הנהלת הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully