וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם ארבל חוזר לערוץ 1, יהיה השדר הבכיר במונדיאל

אחרי שספג ביקורת על השכר הגבוה, יורם ארבל חוזר לשדר בערוץ הממלכתי בעקבות הבנה שהושגה לגבי שובו. כבר ביום שני תוכלו לראות ולשמוע אותו במשחק בין קרית שמונה למכבי תל אביב. צפוי להוביל את השידורים גם בברזיל

יוסי ציפקיס

צפו בתוכנית "תמונת מחזור"

יורם ארבל חוזר לערוץ הראשון: לאחר חודשיים של השבתה ישוב מחר (שני) שדר הספורט הבכיר לשדר את המשחק המרכזי בכדורגל, לאחר שהושגה הבנה בין הנהלת הערוץ הראשון לבין הממונה על השכר במשרד האוצר באשר לתנאי העסקתו של ארבל - כפי שנקבעו בקיץ.

כזכור, לפני כחודשיים הופסקה במפתיע עבודתו של ארבל, לאחר שהממונה על השכר טען כי לא אישר את הסיכום הכספי בין ארבל לבין הערוץ הראשון. כפי שפורסם אצלנו בעבר, ארבל משתכר כ-3,500 שקל לשידור, וכ-14,000 שקל בחודש (3,500 שקל לשידור כפול ארבעה שידורים בחודש).

יורם ארבל שדר טלוויזיה לצדו של פרשן הכדורגל דני נוימן. ברני ארדוב
שוב איתכם. דני נוימן ויורם ארבל/ברני ארדוב

בעת שהופסקה עבודתו איים ארבל לעתור לבית המשפט כנגד הוראת הממונה על השכר. אלא שלאחר שבועות של דיונים פנימיים הושגו ההבנות שאפשרו את חזרתו של ארבל לשידורים.

כמו כן, ארבל צפוי להיות השדר המוביל של הערוץ במהלך המונדיאל הקרוב, שיתקיים הקיץ בברזיל. עם ארבל צפויים לצאת לברזיל שני שדרים נוספים, כשאחד מהם צפוי להיות מאיר איינשטיין, מי שהחליף את ארבל בשידור המשחק המרכזי בשבועות האחרונים.

תגובת רשות השידור טרם נתקבלה. את תגובתו של יורם ארבל לא ניתן היה להשיג.

  • עוד באותו נושא:
  • יורם ארבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully