וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסנל מתכוננים ליום שאחרי פברגאס

ונגר מבין שהוא אינו יכול להחזיק בכח את הקשר הקטלאני, ויהיה מוכן לשחררו אם ברצלונה תסכים לשלם עליו 45 מיליון ליש"ט

בארסנל משלימים עם העובדה שססק פברגאס יעזוב את הקבוצה כנראה בסיומה של העונה ויחזור לקטלוניה. התותחנים מכירים בכך שזה יהיה כמעט בלתי אפשרי להחזיק בכח את פברגאס, שרוצה לעזוב, ויסכימו לשחררו, זאת במידה שברצלונה תשלם את הסכום שהם מבקשים על הקשר שהגיע ללונדון כשהיה בן 16 - 45 מיליון ליש"ט.

כזכור, בשנה שעברה בארסה הגישה שתי הצעות של ססק. הראשונה בגובה של 29 מיליון ליש"ט, כאשר לאחר מכן היא שיפרה אותה בארבעה מיליון נוספים, כך שכעת הפער עומד על 12 מיליון. אלא שאז ארסן ונגר היה עוד נחוש הרבה יותר להשאיר את פברגאס, בעוד שהשנה הוא הפך הרבה יותר גמיש בעניין.

"המדיניות של ארסנל זה למכור שחקנים, ולכל שחקן יש את המחיר שלו", אמר מקורב למועדון הלונדוני. "בעונה שעברה הם עמדו על רגליהם האחוריות ולא הסכימו לשחררו, אבל אם בארסה תציע עליו 45 מיליון ליש"ט, ארסנל תתן לו ללכת".

כזכור, בכיר בבארסה טען לפני כחודש שהקבוצה לא תוציא בקיץ הקרוב סכומי כסף אסטרונומיים על רכש לאור המצב הכלכלי הלא מרנין של המועדון. בריאל מדריד גם היו רוצים לראות את פברגאס, כאשר נפוצו שמועות שהנשיא פלורנטינו פרז מוכן לשלם כ-15 מיליון ליש"ט יותר מבארסה - 60 מיליון - בעבור הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully