וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! וערוץ 10 יפיקו יחד ריאליטי חדש

23.3.2011 / 19:05

"הדור הבא" (שם זמני) תופק ע"י אבוט רייף המאירי ותשודר 24 שעות ביממה. ורשבסקי: "שילוב הכוחות עם וואלה! הינו שילוב מנצח", ישועה: "וואלה! תביא את התוכנית לכל בית ומסך בישראל"

שיתוף פעולה ייחודי וחסר תקדים בעולם התוכן הטלוויזיוני בישראל: 'הדור הבא' (שם זמני)- תוכנית ריאליטי מקורית וחדשה בשידור חי - תופק תוך שילוב כוחות בין ערוץ 10, וואלה! וחברת ההפקה אבוט רייף המאירי, שאחראית לכמה מהצלחות הגדולות בתחום הריאליטי בטלוויזיה הישראלית.

ערוץ 10, וואלה! וחברת אבוט רייף המאירי החלו בימים אלו בהפקתה של תוכנית ריאליטי חדשה בשידור חי שתשודר 24 שעות 7 ימים בשבוע, ושבסופה יוענק למנצח פרס של מיליון שקלים. הזכויות לפורמט המקורי שפותח בחברת ההפקה "אבוט רייף המאירי" בצוות פיתוח בראשותה של יעלי אבנרי, כבר נמכרו למפיק האמריקאי בן סילברמן ('המשרד', 'בטי המכוערת', 'שושלת טיודור', 'לרדת בגדול' וכן הלאה).

לצורך הפקת התוכנית מוקם בימים אלו מתחם אולפני חדשני יחיד מסוגו באזור המרכז, וגורמים בענף הטלוויזיה ידעו לומר ש"מדובר בהפקה הגדולה ביותר שערוץ 10 עשה מאז הקמתו ולא פחות חשוב מזה, זו הפקה שמכניסה את הערוץ לעולם תוכניות הריאליטי בשידור חי". תהליך גיוס משתתפים לתוכנית החל ובחברת ההפקה מתמקדים בשלב הזה בגיוסם של רווקים ורווקות בגילאי 25-35.

במסגרת העסקה, שהיקפה מוערך במיליוני שקלים, וואלה! תקבל בלעדיות על השידור באינטרנט ובסלולר, ובמרכזו השידור החי והרציף מתוך אולפני התוכנית. כך שאתר וואלה!, המושך למעלה ממיליון גולשים כל יום, ישמש כפלטפורמה לשידור החי שילווה את התוכנית. "אנחנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה בתוכנית 'הדור הבא'" ציין אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, והוסיף ש"השידור החי 24/7 של 'הדור הבא' יהיה זמין לכל עם ישראל הישר מעמוד הבית של האתר הגדול ביותר בישראל".

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10: "מדובר בפורמט מקורי ומבטיח שפותח יחד עם חברת אבוט רייף המאירי, ומדובר בהפקה טלוויזיונית מהגדולות בישראל. שילוב כוחות עם וואלה! בהפקה הזו הינו שילוב מנצח".

לצד אתר התוכנית והאפליקציות שיפותחו עבור הגולשים, תפתח וואלה! עם צוות ההפקה סדרה של מוצרי פרסום ושיווק ייחודיים אשר יוצגו בשבועות הקרובים למשרדי הפרסום ולמפרסמים המובילים.

ישועה: "מדובר במהלך אסטרטגי, אחד בסדרה של מהלכים, אשר נועדו להבטיח את המשך המובילות של וואלה! באינטרנט בכלל ובתחום הווידאו באינטרנט במיוחד. וואלה! תביא את התוכנית לכל בית ולכל מסך בישראל. אנחנו גאים לחבור בהפקה זו לערוץ 10 ולאבוט רייף המאירי שחתומים על כמה מההצלחות הבולטות בתחום הריאליטי הטלוויזיוני בישראל. וואלה! נרתמת למהלך בכל כוחה ומחויבת להצלחתו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully