וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר מוחא: רשות השידור חוזרת לתקופת ג'ו בראל

אמילי גרינצווייג

7.6.2011 / 15:17

אגודת העיתונאים בתל אביב נערכת למאבק נגד פיטורי מנהלי הטלוויזיה וקול ישראל. מנכ"ל האגודה: "הוועד המנהל משרת את לשכת ראש הממשלה שמכתיבה את המינויים"

מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב יוסי בר מוחא מוחה בתוקף נגד החלטת הוועד המנהל ברשות השידור לסיים באופן מיידי את תפקידם של מנהל הרדיו, אריה שקד ומנהל הטלוויזיה מושון מצליח. באגודה מתכוננים להאבק ותוקפים את הוועד המנהל של הרשות.

"יש כאן עניין של סגירת חשבון עם אריה שקד", אמר בר מוחא בשיחה עם וואלה! ברנז'ה: " בלשכת ראש הממשלה לא מעוניינים באריה שקד כמנהל הזמני של קול ישראל ובוועד המנהל, כולל יו"ר הרשות, אמיר גילת, משרתים את לשכת ראש הממשלה בעניין כשקובעים מה יהיה ואיך יהיה לגבי כל עובד ועובד".

בר מוחא שב וחולק על דברי הנהלת הרשות לפיה הפיטורים תואמים את חוות הדעת המשפטית בעניין ומוסיף :"לצערי הרב, רשות השידור במתכונתה הנוכחית חוזרת לתקופה החשוכה של ג'ו בראל. ההתנהלות הביזיונית והשערורייתית של הוועד המנהל והעומד בראשו תגרום לתוהו ובוהו ברשות השידור ואין ספק שהדרך בה מתנהל הוועד המנהל יביא לפיצוץ הרפורמה ברשות השידור".

יו"ר הרשות, אמיר גילת, סירב להתייחס לדברים. גורמים בכירים ברשות השידור זעמו על הדברים ואחד מהם אמר בתגובה "תמוה שמנכ"ל אגודת העיתונאים מזלזל בדוח מבקר המדינה, החמור בתולדות רשות השידור, ומגן על מה שכינה המבקר 'תרבות ניהולית קלוקלת' וכשל ארגוני של הנהלת רשות השידור היוצאת. כעובד ותיק ברשות, אני מברך על כך שהוועד המנהל החדש נוהג בשקיפות ובנחישות, על פי החוק וכללי המנהל התקין, על מנת למגר את כל הכשלים עליהם הצביע מבקר המדינה". גורם אחר הוסיף: "הציבור מצביע ברגליו, אם נדבר על מעשים ולא סיסמאות, בתקופת בראל ניכרו נתוני רייטינג ממוצעים גבוהים בהרבה מהתקופה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully