וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי: ג'קו אייזנברג יוכל לתבוע את קשת

12.6.2014 / 14:41

הפסד משפטי נוסף לקשת: בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי יש מקום לדון בתביעתו של ג'קו אייזנברג נגד "קשת", "טדי הפקות" וטמירה ירדני

ג'קו אייזנברג בטקס אקו"ם 2014. ניב אהרונסון
כבר לא נרדם על החולות/ניב אהרונסון

המאבק המשפטי בין ג'קו אייזנברג וקשת נמשך. בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את בקשת קשת לדחות על הסף את תביעתו של אייזנברג. השופטת עפרה צ'רניאק כתבה בהחלטה שהתקבלה בשבוע שעבר: "בית המשפט השתכנע כי לא ניתן יהיה לחרוץ את גורל טענות ההתיישנות והשיהוי מבלי שאלה ייבחנו בראיות". כזכור, בית המשפט השלום בתל אביב קבע בערב חג הפסח כי יש מקום לדון בתביעתו של אייזנברג. השופט מנחם קליין ציין: "קיים אינטרס ציבורי לבדוק בכלים משפטיים את הסיכונים הנפשיים והנכויות להן חשופים משתתפי תכניות הריאליטי". השופט דחה את טענת הנתבעות שטענו כי מדובר בתביעה שיש עליה התיישנות.

אייזנברג הגיש לבית המשפט השלום בתל-אביב תביעה כנגד זכיינית ערוץ 2 "קשת", הפקת "כוכב נולד" וטמירה ירדני. הסיבה: "נזקים נפשיים". כזכור, אייזנברג נאלץ בעבר להתנצל בפומבי בפני קהל התכנית עקב התבטאות בראיון לעיתון בו אמר כי אחד משיריו כולל את הטקסט "מדינה זונה, מדינה מוצצת" וציין כי הוא מתכוון למדינת ישראל. בנוסף אמר אייזנברג על רמי קלינשטיין כי "בא לי להוריד לו שתי סטירות, הוא מהאנשים האלה שגורמים לך להקיא". לאחר פרסום הכתבה, קיבל אייזנברג תגובות קשות מקהל מעריצי התכנית ואולץ, לטענתו, להתנצל בפני הקהל בניגוד לרצונו. בהמשך הוציא אלבום שלא צלח מסחרית ונאלץ לחזור לגור עם אימו. לאחר מכן טס לאמסטרדם במטרה להשתקם וקיבל הזמנה מהפקת "כוכב נולד" להגיע לישראל במיוחד עבור חגיגת העשור לתכנית. אייזנברג נענה להזמנה וטען כי ההשתתפות בצילומים גרמה לו למשבר קשה בעקבות הזיכרונות שצפו בראשו. בעקבות הגשת התביעה, מסרו ב"טדי הפקות" כי תמכו באייזנברג למרות שהסב לחברה נזקים ואף צירפו מכתב אותו כתב אייזנברג לרגל ציון עשור לתכנית בו טוען אייזנברג כי התכנית שינתה את חייו.

אלירן מלכי, יועץ התקשורת של ג'קו, מסר בתגובה: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט המחוזי ובטוחים שהאמת בסופו של יום תצא לאור וזאת על אף הניסיונות העיקשים להשתיק אותה".

(השתתפה בהכנת הידיעה: גלי גינת)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully