וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון אנוש חוזר לרשות השידור

רנן פריד

30.1.2007 / 11:22

ישוב להגיש את תכניתו המיתולוגית "כל שישי" ברשת ב'. כמו כן יגיש פינה יומית בת רבע שעה לחיפוש קרובים

שדרן הרדיו ירון אנוש חוזר לקול ישראל. יגיש שתי תכניות בהן את תכניתו המיתולוגית ברשת ב' "כל שישי".

אנוש נמצא כבר תקופה ארוכה במגעים עם רשות השידור והוא ישוב לשדר כפרילאנס. "כל שישי" שודרה במשך 15 שנה מדי יום שישי בין השעות 16:00-18:00 ברשת ב'. לפני כשנתיים הוחלט בקול ישראל לוותר על שירותיו של אנוש והוא עבר להגיש את תכניתו ברדיו ללא הפסקה 103FM. עם חזרתו ל"קול ישראל" הוא יעזוב את 103FM.

בשנת 2004 החליט מנהל קול ישראל, יוני בן מנחם, להפסיק את שידור תכניתו של אנוש ולשדר במקומה תוכנית ספורט. כמו כן הורה בן מנחם גם על הדחת אנוש מהגשת התוכנית "המדור לחיפוש קרובים" ומהגשת יומני חדשות. אנוש אמר אז כי החלטותיו של בן מנחם הן תגובה למאבקים שהוא מנהל בשם העיתונאים בהנהלת רשות השידור.

במקביל לתכניתו "כל שישי" יגיש אנוש תוכנית יומית בת רבע שעה שתעסוק בחיפוש קרובים. פינתו החדשה של אנוש נועדה לעזור למאזינים לאתר את קרוביהם, בני משפחה וחברים. אנוש מקווה כי בשלב השני המדור אף יחצה את הקווים ויהפוך לתכנית טלוויזיה בערוץ 1. בימים אלה עובד אנוש על פיילוט למסך הקטן.

ירון אנוש אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני שמח לחזור לרשות השידור ואני חושב שכאן אני סוגר מעגל, אחרי שעזבתי את רשות השידור לפני כמה שנים בשל חילוקי דעות עם ההנהלה היום אני חוזר."

ברשות השידור אישרו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully