וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דרושים בקפה

דידי חנוך

21.2.2007 / 16:36

ברשת החברתית החדשה של TheMarker מפעילים צנזורה תמוהה על הבלוגים. מודעות דרושים לא רצויות

TheMarker Cafe, הקהילה העסקית החדשה של TheMarker, מבססת את עצמו במהירות כקהילה איכותית ומגוונת, אבל נראה שבמרדף אחר תוכן איכותי, TheMarker קצת שכחו מה זה בלוג ומה היא רשת חברתית - ובמיוחד רשת חברתית בעלת דגש עסקי.

זה התחיל כשהעורך הראשי של הקפה, אדם שוב, הודיע שתמונות אישיות שאינן תמונות פנים לא יורשו. משתמשים שלא התייחסו להכרזה זכו גם למכתב אישי.

זה המשיך אתמול, כשמנכ"ל חברת אידאולוג'יק ינון לנדברג פרסם בבלוג האישי שלו מודעת דרושים קטנה. הבלוג של לנדברג הוא בלוג פעיל ולנדברג פרסם בו כבר מספר הודעות בעלות תוכן. זה לא הפריע לשוב לפרסם את התגובה הבאה: "ינון, אני מאד אוהב את העובדה שאתה משתתף בקפה ונהניתי לקרוא אותך. אבל: לא אאפשר להפוך את הבלוגיה ללוח דרושים. תאר לעצמך שכל גורם מסחרי יפתח לוח דרושים כאן, מה יהיה?"

קשה להעלות על הדעת חוסר הבנה תהומי יותר של טבעה של רשת חברתית, ובמיוחד רשת חברתית בעלת גוון עסקי מוצהר כמו זו של דה מארקר. לנדברג לא פתח לוח דרושים. הוא פרסם בבלוגו האישי הודעה שבה הוא מחפש עובדים. זה הדבר הלגיטימי ביותר בעולם. חבל שדה מארקר לא מבינים את זה ומצער יהיה אם הגישה הזאת תפגע בצמיחתה של רשת שנראית מבטיחה מאד.

אדם שוב, העורך הראשי של TheMarker קפה, מסר בתגובה: "במסגרת כללי האתר שמתגבשים בימים אלה אנו נזהרים שלא להפוך את איזורי התוכן שלו ללוח מודעות. יחד עם זאת, בהחלט נאפשר לכל אדם וחברה להשתמש בקפה ליצירת קשרי עבודה ולמציאת עובדים ומקומות עבודה, בשבוע האחרון אף ידוע לנו על כמה גולשים שאיתרו עובדים באמצעות הפלטפורמה החדשה. זו אחת המטרות המרכזיות של המיזם. דה מרקר קפה גאה על שמנכ"לים ובכירים אחרים מציעים עבודה לגולשיה ותעודד אותם להמשיך לעשות כן במקומות הנכונים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully