וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים בעיתון ישראלי

רנן פריד

27.2.2007 / 14:32

למעלה מעשרה מעובדי החינמון קיבלו היום הודעה על סיום עבודתם, רובם השתתפו בשביתה של עובדי ישראלי בתחילת השבוע

יותר מעשרה עובדים בחינמון ישראלי בהם כתבים, עורכים וגרפיקאים קיבלו היום הודעת פיטורים.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי חלק גדול מהמפוטרים נמנו על העובדים שהכריזו על השביתה במוצאי שבת האחרון. גורם בעיתון סיפר לוואלה! ברנז'ה: "חלק מהעובדים קבלו את הודעת הפיטורים בטלפון. אני עכשיו חושש מכל שיחת טלפון, אני מפחד שאני הבא בתור. זה התנהגות מזעזעת לפטר עובד בשיחת טלפון, חוסר כבוד."

"האינתיפדה התחילה", אמר אחד המפוטרים לוואלה!. "יותר מעשרה עובדים קבלו היום ואתמול הודעה טלפונית. הנהלת העיתון עכשיו נכנסת בכל אותם שובתים. שני עובדי הדסק והמפיקה הראשית הוצאו לחופשה בנימוק של רה-אורגניזציה. הם השתתפו בשביתה ועכשיו מנסים לפרק את מחנה השובתים."

עובד אחר אמר לוואלה! ברנז'ה: "זה ממש שיטת המאפיה, שיטה נקמנית ולא הולמת. אנחנו שבתנו כי דרשנו את המגיע לנו. שנה שלמה ישבנו בשקט ועבדנו ובמוצאי שבת רק דרשנו צדק, תלוש משכורת. עשיתי מה שאמרו לי שנה שלמה ועכשיו אחרי שיום אחד הפגנתי למען זכויותיו אני צריך לפחד שיפטרו אותי."

לפני כשבוע הוחלט בישראלי לבטל את מהדורת הערב של חינמון, כמהלך זמני שמטרתו חיסכון. העובדים הביעו אז חשש כי ביטולה של המהדורה יוביל לפיטורים רבים.

מהירש מדיה נמסר בתגובה: "במסגרת הרה-ארגון, ייערך איחוד כוחות מסוים בין עובדים שונים בקבוצת הירש מדיה, כולל עיתונאים. במסגרת זו יהיו גם פיטורים, כאשר במקביל להם נקלטו וייקלטו בעתיד עובדים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully