וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר בכר: "רפי גינת אינו ראוי"

וואלה! ברנז'ה

15.3.2007 / 13:01

עורך "מוסף הארץ" בהווה ו-"7 ימים" בעבר התראיין היום ל"תיק תקשורת" בנושא מינויו של רפי גינת למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. צפו ותהנו

מערכת וואלה!

עורך מוסף הארץ, ניר בכר התראיין היום בתכנית "תיק תקשורת". בכר, ששימש עד לא מכבר כעורך מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות ופוטר על ידי גינת התייחס בראיון למידת התאמתו של גינת לתפקיד מנכ"ל חדשות ערוץ 2 וטען כי גינת מבטא בצורה מאוד קיצונית את הקשר ההדוק בין הון ושלטון: " רפי גינת פועל באטמוספירה כזאת, בהוויה של חיבור למוקדי כוח כמו האחים עופר ומוזי ורטהיים". טען בכר.

לדבריו של בכר: "ב'ידיעות אחרונות' מתקיימת כל הזמן פעולה אינטנסיבית שאמורה לשרת את האינטרסים של בעלי ההון, כשבדרך נזנחים כל האינטרסים העיתונאיים – ציבוריים... מול התכתיבים של נוני מוזס ועורכיו/שלוחיו, שמנהלים את הקרב הזה מול העורכים בדרגות היותר נמוכות". לדבריו מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס פסל תחקיר על בית-המשפט העליון ועל פרשת המועמדות של נילי כהן ואף שלא קרא אותו, וכמו כן אסר עליו אישית לפרסם כתבות ותחקירים שקשורים למכרז לערוץ 2, ערב ההחלטה בדבר הזוכים במכרז.

עוד סיפר בכר כי נוני מוזס עיכב במשך שבועות שני תחקירים. האחד נגע לפרשת עמותות הקש של שרון והשני לאחוזי ההעסקה של גלעד שרון. בכר גם הוסיף: "מאוחר יותר הייתה פרשה נוספת של המעורבות של עומרי שרון במינוי נציגי הליכוד במועצות הדתיות... יואל אסתרון (עורך המשנה של העיתון) הכשיר את התחקיר אך גינת חשב שהוא לא ראוי".

הקטע באדיבות הטלוויזיה החינוכית. הראיון המלא וכן הראיון עם אריה אבנרי, מנכ"ל אומ"ץ ישודר היום ב-17:30 בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully