וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם ורטוב - לוח הקיץ של ערוץ 1

ליאור ליברובסקי

20.5.2007 / 23:15

ריאלטי, פרשת השבוע וגם בשורה: כבר לא צריך להישאר ערים בשביל יוסי אלפי ומספרי הסיפורים. הפסטיבל של 2006 ישודר בשבת בבוקר

לוח שידורי הקיץ של ערוץ 1 יושק בימים הקרובים. הבשורה: הריאלטי הגיע גם לרוממה. "הצופן" הוא שמו של שעשועון ריאליטי-היסטורי חדש בהנחייתו של עמנואל הלפרין. התכנית צולמה כולה במוזיאון ישראל בירושלים, כאשר מוצגי המוזיאון שימשו תפאורה לתכנית. התכנית מבוססת על הפורמט המצליח של Channel 4 הבריטי "The Codex", ובמסגרתה ינעלו 5 מתמודדים במוזיאון ישראל ויעברו יצטרכו לעבור שורה של משימות אתגריות, כדוגמת פענוח קודים מורכבים וחיפוש אוצרות נסתרים בחדרים אפלים. התכנית תשודר בימי רביעי בשעה 21:40.

לחובבי נשיונל ג'יאוגרפיק תשודר "עולם מופלא" של BBC. מדובר בסדרה ראשונה מתוך הפקות ענק בנושאי טבע ואיכות הסביבה שישודרו בחודשים הבאים בערוץ 1. מתוך מטרה לקדם את הנושא בקרב הציבור. התכנית תשודר מידי יום חמישי בשעה 21:40.

הסופר דב אלבוים יגיש תכנית על פרשת השבוע "מקבלים שבת עם דב אלבוים", בה ינתח את פרשת השבוע וישוחח עם דמויות עכשוויות על הקשר בין פרשת השבוע לבין האירועים האקטואליים מנקודת מבט אחרת. התכנית תשודר בימי שישי בשעה 19:00.

בערוץ החליטו לנצל את הרייטינג הגבוה של התכנית "שום פלפל ושמן זית" והיא תשודר מעתה בימי שישי ב-19:30 לפני "יומן" ובשידורים נוספים בחמישי ב-20:30.

כזכור רשות השידור רכשה את זכויות השידור של פסטיבל מספרי סיפורים 2006 יוסי אלפי והחברים יופיעו מדי שבת בערוץ 1. התכנית "גילוי נאות" בהנחייתו של חנן עזרן, תשודר בשבת בשעה 12:30, מיד אחרי שבערוץ 2 תסתיים "תיק תקשורת", לידיעת המכורים לוולווט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully