וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגוחך בעורף האוייב

ענת קם

6.12.2007 / 13:50

העיתונאים רון בן ישי, ליסה גולדמן וצור שיזף נחקרו במשטרה על שיצאו למדינות אויב. שיזף: "אני לא חושב שסיכנתי את ביטחון המדינה"

המשטרה פתחה בחקירה נגד העיתונאים רון בן ישי, ליסה גולדמן וצור שיזף על שיצאו למדינות אוייב ללא היתר משרד הפנים. בן ישי וגולדמן נחקרו במהלך החודש האחרון. ואילו העיתונאי צור שיזף נחקר הבוקר. החקירה נגדם התנהלה ביחידה הארצית לחקירות פשעים בין לאומיים, במפלג הביטחוני כלכלי.

המשטרה הודיעה כי היא רואה בחומרה את יציאתם של אזרחי המדינה לארץ אויב, גם אם הדבר נעשה באמצעות דרכונים זרים שיש ברשותם. מלבד הסיכון לחייהם, יציאתם למדינת אויב, טומנת בחובה גם סכנה לביטחון המדינה.

צור שיזף אמר היום בתגובה: "זומנתי אתמול בערב לחקירה והיום בבוקר נחקרתי במשך כשעתיים וחצי. זומנתי בעקבות טור שלי ב 'מסע אחר' שעוקב אחר מעברי גבול בעולם, יותר מזה המשטרה לא ידעה, לא אם בכלל הייתי ולא מתי. לא הכחשתי שביקרתי שם אבל אמרתי להם שלסמוך על הטור הזה זה לא רציני. עבר לכך, החוק שאוסר על נסיעה למדינות אויב הוא מ 1954 ובו כתובות גם מצרים ועבר הירדן כמדינות אויב. עד היום הועלתי למדינת ישראל, הנסיעות שלי הן חלק מעבודתי כעיתונאי ואני לא חושב שסיכנתי את ביטחונה. מעולם לא נחטף ישראלי בתוך שטח לבנון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully