וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל המאה מתערב

ענת קם

17.1.2008 / 13:24

בעל המניות הראשי של ערוץ 10, יוסי מימן התקשר לדסק חדשות 10 ושוחח עם אושרת קוטלר על שידור כתבה פופוליסטית לטעמו בחדשות השבת

יוסי מימן המחזיק 51% ממניות ערוץ 10 נזף במוצאי שבת האחרון במגישת מהדורת השבת של חדשות 10 אושרת קוטלר ובעורך המהדורה ניב גלבוע, בעקבות שידור כתבתה של טליה פלד-קינן, שעסקה ביחסם של אנשי העסקים שהשתתפו בועידת ישראל לעסקים לאדם שביקש לשוחח עמם בענייני עבודה.

מימן התקשר לדסק חדשות 10 בתום המהדורה ולדברי גורמים ששמעו את השיחה הארוכה בין מימן וקוטלר, מימן כעס מאוד על הכתבה, שכונתה על ידו "עיתונות פופוליסטית שאין לה מקום בערוץ שמכבד את עצמו". קוטלר טענה כי הכתבה הייתה עניינית ורלוונטית לסדר היום משום שנושא עובדי הקבלן הוא מעניינם של בעלי ההון.

אושרת קוטלר אמרה בתגובה: "את מה שהיה לי להגיד אמרתי למימן ומעבר לזה אני לא מעוניינת להתייחס."

זאב פיינר דובר קבוצת מרחב של יוסי מימן מסר: "יוסי מימן גאה בעצמאות העיתונאית של מערכת חדשות 10, העובדה שיוסי מימן למד על הכתבה כמו כל צופה אחר של חדשות 10 רק כששודרה מלמדת ומוכיחה עד כמה מערכת חדשות 10 עצמאית.

"לאחר השידור ניהל יוסי שיחה ידידותית עם אושרת קוטלר, בה חלק עמה תגובות שקיבל מאזרחים ששוחחו עמו. יוסי מימן מצפה ממערכת חדשות 10 להמשיך לנהוג בנשכנות ובעצמאיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully