וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב גלילי טייק 2

ענת קם

14.2.2008 / 17:36

נצח עבר מאז הפיילוט הראשון של עינב גלילי לרשת. היום הצטלם אחד נוסף בהשתתפות רמי הויברגר ונתי קלוגר. עדיין אין תאריך שידור

עינב גלילי צילמה היום פיילוט נוסף, שני במספר, לתכניתה שצפוייה לעלות בקרוב ברשת. בפיילוט השתתפו השחקנים נתי קלוגר, שהקריאה סיפור לילדים בעל אופי סטירי, רמי הויברגר וליטל שוורץ בסטנדאפ קומדי. הויברגר צפוי להשתתף בתכנית באופן קבוע. התכנית החדשה של גלילי מתוכננת להיות תכנית אקטואליה הומוריסטית ואמורה הייתה לעלות עם עליית לוח השידורים החדש, בתחילת ינואר. את התכנית מפיקה חברת וסלי תקשורת והפקות ועורכת עדי לוי.

עליית התכנית מתעכבת מזה מספר שבועות. תחילה עזבה את התכנית הכותבת הראשית אור ישראלי ובהפקה התעכבו במציאת כותבים מחליפים. מאוחר יותר פורסם כי בין הפקת התכנית וגלילי לבין הזכיינית היו חילוקי דעות לגבי אופי התכנית. שעה שגלילי רצתה תכנית שתזכיר יותר את תכניתו של ג'ון סטיוארט, ברשת העדיפו תכנית ארוח הומוריסטית.

גורמים ברשת אמרו לוואלה! ברנז'ה כי הפיילוט הראשון זכה להתלהבות רבה בקרב כל המעורבים בהפקת התכנית וכן בקבוצות המיקוד שצפו בה. עם זאת, בשלב זה לא ידוע מתי תשודר התכנית, שכאמור תוכננה לעלות לשידור לפני מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully