וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שוט של ייגר

ענת קם

10.6.2008 / 17:28

כתב ההגנה של שלמה מן לתביעת ONE ואופירה אסייג הוגש היום: "'עיתונות סוג זין' הוא הבעת דעה לגיטימית"

שלמה מן, כתב מעריב לשעבר ומי שכתב את הבלוג "עומדים בשער" תחת הכינוי יגרמייסטר, הגיש היום את כתב ההגנה שלו לתביעה שהוגשה נגדו על ידי אתר ONE והעורכת הראשית שלו אופירה אסייג. באמצעות עורך דינו שמעון מורמי תוקף מן את חשיפת פרטיו על ידי האתר וטוען כי היא הובילה לפיטוריו. עוד הוא טוען כי הפרסומים בבלוג שכתב עומדים בגבולות חופש הביטוי.

בכתב ההגנה נטען גם כי במידה שהתובעות נפגעו מפרסומיו, הרי שלהגנתו עומדות טענת אמת בפרסום וטענת תום הלב. בכתב ההגנה נטען כי מן אפשר לאסייג ולאתר ONE להגיב על הדברים אשר פורסמו בבלוג שלו, אך הם סירבו לעשות זאת.

בהמשך כתב ההגנה, כותב מן כי לאסייג יצאו מוניטין רעים ושמה בעיתונות הספורט אינו טוב. כמו כן, טוען מן כי יש לדחות את התביעה מאחר שלא התבצעה הפרדה בינו ובין הנתבעים האחרים, רביב קרמר ועודד שכטר, וכי אין לתבוע אותו על דברים שנכתבו על ידם.

בהמשך מציג מן דוגמה לדבריו מתוך הבלוג וטוען כי הסגנון בו הוא משתמש מבוסס על סגנון האתר ONE עצמו: "כך למשל, הכינוי 'עיתונות סוג זין' הוא הבעת דעה לגיטימית על רמתן המקצועית של התובעות ואתר וואן. כמו כן, האמירות 'גילוח מפשעות', 'אשת הסיליקון' ו 'מלכת הסיליקון', אף שחלקן כלל לא נאמרו ע"י הנתבע, וכולן מבוססות על אתר וואן אשר דרדר את עיתונות הספורט לרמה נמוכה, תוך שהוא נותן במה לוולגריות, קידום של ניתוחים קוסמטיים במסווה של קשר לספורט, תמונות חושפניות של דוגמניות וזימה ברמה הנמוכה ביותר במסווה של קשר לספורט, ועוד".

עורך הדין של אליאס, המייצג את ONE ואסייג אמר: "טרם התקבל כתב ההגנה. לכשיגיע נתייחס אליו בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully