וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטף פלוס מתישהו

ענת קם

13.11.2008 / 11:48

עובדי מקור ראשון לבן צבי: אין באפשרותנו להמתין מדי חודש בחודשו שכספי המשקיעים ינחתו בחשבון, אם בכלל. עורך המשנה של העיתון אורי אליצור פוטר

עובדי העיתון מקור ראשון שלחו הבוקר מכתב התרעה לפני תביעה על רקע עיכוב המשכורות ואף מניעתן לחלק מהעובדים. במכתב שהועבר לעורך הראשי שלמה בן צבי ולסמנכ"ל הכספים של העיתון מייקל שרינגטון באמצעות עורכת הדין אפרת דויטש, טוענים 39 העובדים כי משכורת נובמבר 2007 לא שולמה עד היום וכן כי מאז חודש יולי האחרון לא מועבר תשלום לפרילנסרים. בנוסף, מעוכבות הפרשות סוציאליות ודמי ההבראה לא שולמו כנדרש.

היום שלחה מערכת העיתון מכתב לעובדים לפיו בעקבות קשיים כספיים תועבר במהלך היום מחצית ממשכורת חודש אוקטובר. אתמול, במקביל להתארגנות העובדים לקראת שליחת המכתב, פוטר עורך המשנה אורי אליצור אשר הוגדר במכתב העובדים "אחד מעמודי התווך של העיתון". לטענת העובדים, פיטוריו אינם אלא ניסיון להרתיע אותם מלממש את זכויותיהם.

במכתבה של עורכת הדין דויטש נכתב: "לא ברור באם אכן בוצעה העברת 'כמחצית המשכורת', אולם בכל הכבוד, אין באפשרות מרשיי, להמתין מדי חודש בחודשו שכספי 'המשקיעים' 'ינחתו' בחשבון, אם בכלל". העובדים דורשים כי בתוך 48 שעות יועברו אליהם כל התשלומים שעוכבו עד היום וכי מעתה והלאה תשולמנה המשכורות במלואן ובזמן ומאיימים בנקיטת הליכים משפטיים במידה שדרישתם לא תיענה.

לפני כחצי שנה נכנסה לעיתון מקור ראשון קבוצת משקיעים חדשה מארצות הברית. שלמה בן צבי, המו"ל הקודם, מונה לעורך האחראי והעורך הראשי אמנון לורד המשיך לעבוד תחתיו כעורך בכיר בעיתון. עם כניסת קבוצת המשקיעים החדשה מונו גם שני סמנכ"לים, איריס אלקוני סמנכ"ל סחר ושיווק ומייקל שרינגטון סמנכ"ל הכספים.

ממקור ראשון נמסר: "התשלום בעיכוב המשכורות נבע מעיכוב שחל בהעברת חלק מהכספים של המשקיעים החדשים בעיתון. בעקבות התערבות הנהלת העיתון, הועברו הכספים הנדרשים וחלק משמעותי מהשכר ישולם עוד היום לעובדים והשאר ישולם במהלך סוף השבוע הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully