וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני תום השביתה - הישג ליוצרים

ענת קם

26.2.2009 / 13:01

ביום שני יתקיים דיון מיוחד על תקציב ההפקות לשנת 2009 בהשתתפות נציגי הזכייניות, הרשות השניה והיוצרים. היום התפרצו היוצרים לישיבה בה נכחו מנכ”לי הזכיניות והנהלת הרשות

חברים באיגודי היוצרים התפרצו היום לישיבה של הנהלת הרשות השניה ומנכ"לי הזכייניות ודרשו דיון דחוף בתקציבי ההפקה לשנת 2009, אותם תקציבים שהזכייניות כבר הודיעו על קיצוץ בהם. הפגישה התקיימה ביוזמת יושבת ראש הרשות נורית דאבוש ובנוכחות המנכ"ל מנשה סמירה ומנכ"לי הזכייניות יוחנן צנגן, אבי ניר ויוסי ורשבסקי במטרה לבדוק את דרישת הזכייניות להקלות רגולטריות וכן על רקע המכתב ששלח צנגן לעובדי רשת בו האשים את הרשות השניה בכך שהיא חסרת פרופורציה וקטנונית.

שבעה מארגני מאבק היוצרים שהתפרצו לישיבה, בהם רני בלייר, ליאורה קמניצקי, אבירם לוי, אבישי כפיר, עמית ליאור, חיים שריר ונפתלי גליקסברג ודרשו לקחת חלק בדיונים.

בפגישה הוחלט כי ביום שני הקרוב תתקיים פגישה נוספת בנוכחות חברי מועצת הרשות השניה, נציגי הזכייניות ונציגי היוצרים, על מנת להוציא הוראת שעה ספציפית ל-2009, שתחייב את כל הצדדים. זאת על פי רעיון אותו העלה יוסי אליטוב חבר מועצת הרשות השניה בישיבת המועצה האחרונה.

גורמים במטה מאבק היוצרים אמרו כי הם רואים בפגישה המתוכננת הישג גדול ומשמעותי לקראת פתרון המשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully