וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוקים ברשת

ענת קם

8.3.2009 / 20:33

זכיינית ערוץ 2 ניתקה קשר עם הרשות השניה מחשש שמסמכים שהעבירה דלפו לתקשורת על ידי אנשיה. הרשות: "נמשיך לפעול על-פי החוק"

זכיינית ערוץ 2 רשת ניתקה בימים האחרונים את היחסים עם הרשות השנייה. בזכיינית חוששים כי מסמכים שהועברו על ידה הודלפו לתקשורת על ידי אנשי הרשות. בימים האחרונים פניות הרשות לרשת אינן נענות ומנכ"ל הזכיינית יוחנן צנגן לא משתתף באירועים הקשורים ברשות, בהם פגישה שקיים מנכ"ל הרשות מנשה סמירה ביום חמישי האחרון עם נציגי הזכייניות והיוצרים לקראת ניסוח הוראת השעה לשנת 2009.

כך לדוגמה, פניות שגרתיות של הרשות בימים האחרונים, בנושאי לוח שידורים, משך הפסקות הפרסומות ונושאים שוטפים אחרים לא נענות. גורם בזכיינית הסביר: "אם אני מעביר לרשות לוח שידורים לשלושת החודשים הבאים ולמחרת זה בעיתון, ערוץ 10 יכול להיערך בהתאם וזה לא מקובל עלינו". נקודת השבירה מבחינת רשת הייתה בפרסום פרוטוקול השימוע שקיימה הרשות לנציגי רשת שהתפרסם ב-TheMarker ובו הובאו דבריהם של המנכ"ל צנגן והמשנה למנכ"ל אילן טוביהו.

פרסום נוסף שהעלה את חמתם של אנשי רשת הוא פרסום חוות הדעת הכלכלית שערך משרד רואי החשבון זיו האפט לשלושת הזכיינים לבקשת הרשות השנייה. בכיר אחר ברשת ציין כי הנתונים המופיעים בחוות דעת זו הינם רגישים וחסויים ופרסומם גובל בעבירה פלילית. לפני מספר ימים הורה מנכ"ל רשת לעובדים שנמצאים בקשר עם הרשות השניה להימנע מכל מגע עד שייפתר הנושא.

מהרשות השניה נמסר: "הנהלת הרשות פעלה ותמשיך לפעול על-פי החוק, התקנות והכללים. ניתן ורצוי ללוות את הפעילות בדיאלוג מקצועי. ככלל, הזכיינים מחוייבים למלא מחוייבויותיהם כנדרש לרבות ביצוע פעולות, דו"חות, תשלומים וכיו"ב - ועל כך נמשיך להקפיד". מרשת נמסר בתגובה: "אנו לא מגיבים לרכילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully