וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקוס

ענת קם

12.3.2009 / 14:05

צופים התלוננו על שידור החילוץ הכושל אמש. חדשות 10: "הגענו למסקנה שהיה מקום להזהיר את הצופים כי מדובר בקטע קשה לצפייה"

צופי טלוויזיה רבים מחו על שידור תמונות החילוץ הכושל ברמת הגולן אמש במהדורות החדשות של ערוצים 10 ו-1. בסרטון נראית בבירור העלאתו של עלא אגברייה, שנפצע מהתפוצצות מוקש, למסוק החילוץ של חיל האוויר ועם הגעת המסוק לגובה של כ-30 מטרים ניתן לראות את אגברייה מתנתק ממחלציו ונופל לאדמה.

קלטת האירוע, שצולמה על ידי צלם מקומי שעובד עם חדשות 10, הוחרמה על ידי המשטרה לצורך חקירת המקרה ורק לקראת תום המהדורה שוחררה לשידור. בערוץ 1 שידרו חומרים של צוות החדשות המקומיות בצפון. מיד לאחר שידור התמונות בדקות האחרונות של מהדורת חדשות 10 פנו צופים רבים אל הערוץ בתלונה על התמונות הקשות. בחדשות 2, שברשותם לא היתה הקלטת אמש, ישודרו היום חלקים מהקלטת של ערוץ 1 במסגרת כתבה העוסקת בתחקיר הארוע וזאת לאחר שהושגה הסכמת המשפחה לכך.

במכתב תגובה שנשלח מערוץ 10 לפונים נכתב: "הצילום בו נראה אסון החילוץ הוא קטע בעל ערך חדשותי וטלוויזיוני מובהק. המדיניות במקרים כאלה היא לשדר, אלא אם כן מדובר בצילום תקריב הפוגע בכבודו של האדם המצולם. לאחר השידור הגענו למסקנה שהיה מקום להזהיר את הצופים לפני השידור כי מדובר בקטע קשה לצפייה. תקלה זו אירעה כיוון שהקטע הגיע למערכת שניות ספורות לפני שידורו וכדקה לפני סיום המהדורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully