וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים מחזקים את ידי סמירה

ענת קם

23.3.2009 / 16:21

במכתב למודי כידון, שתקף את פגישת סמירה עם המו"לים כתבו: "לא מתקבל על הדעת שהמפרסמים יקבעו את סדר יומו של הרגולטור".

איגודי היוצרים מביעים תמיכה במנכ"ל הרשות השנייה. במכתב ששלח מטה מאבק היוצרים למודי כידון, יושב ראש איגוד חברות הפרסום, תמכו היוצרים בפגישתו של מנכ"ל הרשות מנשה סמירה עם נציגי ידיעות אחרונות והארץ ותקפו את כידון על דרישתו לשקול את המשך ההעסקה של סמירה כמנכ"ל. במכתב כתבו היוצרים כי שיעור עמלות של 30% מקשה על הזכיינים להשקיע בהפקה המקורית בישראל וטוענים כי מכתבו של כידון נועד להלך אימים על סמירה ולפגוע בעבודתו.

היוצרים תוהים לגבי מניעיו של כידון לשליחת המכתב: "קשה להשתחרר מהרושם שאתה, עמיתיך המפרסמים וכן הזכיינים אינכם חפצים ברגולציה כלל, ומכאן השתלחותך. זכותו וחובתו של מנכ"ל הרשות השנייה להיפגש עם כל גורם בשוק התקשורת ולדון בכל סוגיה שימצא לנכון, ללא מורא וללא משוא פנים. לא מתקבל על הדעת שהמפרסמים יקבעו את סדר יומו ופגישותיו של הרגולטור".

בתגובתו למכתב היוצרים כתב כידון כי הם החטיאו את מטרתם. לדבריו, "כשמנכ"ל הרשות השנייה האמון על חוסנם של הזכיינים, נפגש עם נציגי העיתונות, שהם המדיה המתחרה הקשה ביותר לטלויזיה המסחרית, הוא עושה שתי עוולות: תאום אסור מבחינת חוק ההגבלים העיסקיים בין מתחרים ופוגע בזכיינים, שמתחרים בעיקר מול העיתונות, על הנתח שלהם בהכנסות מעוגת הפרסום. צר לי שתגובתכם לוקה בשיטחיות ובטיעונים פופוליסטים, שלא נראה כי יצאו מפיכם. לאחר שתלמדו לעומק את סוגיית ההכנסות של הזכיינים, נוכל לקיים דיון רציני ולראות בעין אחת, את הצורך לשמור על חוסנה של טלויזיה מסחרית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully