וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי עקיצות בכנס TheMarker

וואלה! ברנז'ה

29.3.2009 / 13:50

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, על חדשות 2 ו-10: "אתם גופי חדשות נהדרים בטלוויזיה, אבל אתם גרועים בלעשות חדשות באינטרנט. אנחנו אוכלים אתכם לארוחת בוקר!"

פאנל אתרי האינטרנט בוועידת TheMarker לאינטרנט - Com.Vention 2009 נפתח בהקנטות הדדיות בין מנכ"ל וואלה! אילן ישועה לבין מנכ"ל נענע10 הנכנס גיא אליאב ולירן דן סמנכ"ל האינטראקטיב בחדשות ערוץ 2, .

דן התייחס בדיון לעסקת רכישת תכני חברת החדשות של ערוץ 2 על ידי וואלה! ו-Ynet שלא יצאה בסופו של דבר לפועל: "אני יכול להבין את החשש שלהם, בתקופה הקצרה שבה אנחנו פועלים הצלחנו להגשים את החזון של וידאו באינטרנט. עובדתית, חדשות ערוץ 2 נמצאים ברשת וmako של קשת. אם אילן ישועה רוצה את חדשות ערוץ 2 אצלו באתר, הוא יודע מה הוא צריך לעשות בשביל זה". והתייחס לגובה התשלום אותו מבקשת חברת החדשות.

גיא אליאב אמר בדיון כי וואלה! ו-ynet לא יכולות להתחרות בהצלחה בעולם החדשות של ערוץ 10 או ערוץ 2. אליאב הוסיף: "יש סוג של פאניקה. יש מאבק בין דינוזאור לבין מישהו שמביא את העתיד של האינטרנט".

בתגובה לדברים אמר אמר ישועה: "חברות החדשות הכי טובות באינטרנט באופן ניכר הן וואלה! ו-ynet. לא חדשות ערוץ 2 ולא חדשות ערוץ 10. מישהו כאן יודע מה הכתובת של אתר חדשות ערוץ 2? אני לא יודע. החשיפה שלהם, של אתרי חברות החדשות, עלו מ-2 % ל-4% אז הם צועקים שעלה להם הרייטינג ב-100%. אתם יכול להתאמץ עוד 10 שנים ולא תגיעו לכמות הגולשים שיש לנו. אתם גופי חדשות נהדרים בטלוויזיה, אבל אתם גרועים בלעשות חדשות באינטרנט. אנחנו אוכלים אתכם לארוחת בוקר!".

בתגובה אמר לירן דן: "החלום שלך הוא שתהיה לך עסקת תוכן עם חברת החדשות של ערוץ 2".

בדיון השתתפו גם שי גיסין, ראש מחלקת תוכן באורנג', שלום ברקוביץ', מנכ"ל D גרופ של דפי זהב, גיא אליאב, מנכ"ל נענע10, באסם ג'אבר, מנכ"ל PANET וצפריר פלס, מנכ"ל משותף DSNRמדיה גרופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully