וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן זה לא ישראל היום?

ענת קם

1.4.2009 / 17:12

ראש הממשלה פנה למו"ל מעריב בבקשה שיגנוז ראיון עם אביו, בן ציון נתניהו. בסופו של דבר הוסכם שאחיו, עידו נתניהו יאשר את הכתבה בטרם ירידתה לדפוס

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה למנוע את פרסום הראיון עם אביו בן ציון במוסף "סופשבוע" של מעריב. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי נתניהו פנה למוציא לאור של מעריב עפר נמרודי וביקש ממנו לבטל את פרסום הראיון, בו מופיעים דברי ביקורת על התנהלותו. נתניהו טען כי אביו כבר מבוגר. מקורבים למשפחת נתניהו אמרו היום לוואלה! ברנז'ה: "לראיין אדם בן 99 בלי אישור וסמכות זו חוצפה".

בעקבות בקשתו של נתניהו פנה נמרודי לעורכי העיתון רותי יובל ודורון גלעזר שהתנגדו נחרצות לבקשה. בימים האחרונים התנהלו ויכוחים חריפים במערכת מעריב בין יובל וגלעזר לבין נמרודי כמו גם שיחות נוספות בין נתניהו ונמרודי בניסיון למנוע את הפרסום. לבסוף הגיעו הצדדים לפשרה לפיה עידו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה יעבור על הראיון טרם פרסומו ויאשר אותו בשם המשפחה.

ממעריב נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים על ההישג העיתונאי ומזמינים את הקוראים לקרוא ראיון מעניין, מאוזן ומרתק". את תגובתו של עפר נמרודי לא ניתן היה להשיג. מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר בתגובה: "לא נגיב לידיעות רכילות מסוג זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully