וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 הסיפור האמיתי?

ענת קם

4.5.2009 / 15:08

התכנית "דוקומנטרי עם רינו צרור" שתשודר הערב תעסוק בהשקעה של ערוץ 1 ביצירה הדוקומנטרית. צפו ברני בלייר ומוטי שקלאר מתעמתים

יח"צ - חד פעמי

עימות בנושא ההשקעה של ערוץ 1 בתכניות וסרטים דוקומנטרים התפתח בין יושב ראש איגוד הבמאים רני בלייר למנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר בתכנית "דוקומנטרי עם רינו צרור" שתשודר הערב בערוץ 23.

הדיון בהשתתפות בלייר, שקלאר והיוצרת אילאיל אלכסנדר עסק בתפקידו של הערוץ הציבורי בעידוד סרטים דוקומנטריים. בלייר טען כי ערוץ 1 נמנע מעיסוק בנושאים נפיצים פוליטית וכלכלית, ואינו מוכן להביא אל המסך סרטים בנושא הון ושלטון או כל סרט אשר מסתכסך עם בעלי ההון או המשטר בישראל. צרור טען בפני שקלאר כי הערוץ הראשון אינו יוזם סרטים דוגמת "שיטת השקשוקה", ואינו מוכן להתמודד עם הקושי המשפטי שבשידורם של סרטים העוסקים בבעלי ההון. בתגובה, טען שקלאר כי ערוץ 1 מביא אל המסך סרטים ביקורתיים מסוגים שונים, וכי "שיטת השקשוקה" לא שודר בערוץ 1 בשל קשיים משפטיים.

שקלאר גם הוסיף כי ערוץ 1 אינו מהסס להסתבך עם ממשלות ישראל ולהעביר עליהן ביקורת. לדוגמא, הביא שקלאר את הסרט ששודר בערוץ לאחר מלחמת לבנון השנייה - "תדע כל אם" של ניר טויב. צרור השיב לו שביקורת על מלחמה כושלת זה "ממש לא חוכמה".

התכנית תשודר הערב ב-21:25 בחינוכית 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully