וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחלתי למנכ"ל בהצלחה

ענת קם

10.5.2009 / 20:30

מינויו של אבי צבי למנכ"ל רשת אושר על ידי מועצת הרשות השניה, שהחליטה גם לחלט מרשת ערבויות על סך 15 מליון שקל

הרשות השנייה תחלט ערבויות רשת וערוץ 10 בסכום כולל של כ-32 מיליון שקל. בישיבה שהתקיימה היום (ראשון) דנה ועדת הטלוויזיה של הרשות בחובות התמלוגים ודמי הזיכיון של זכייני הערוצים המסחריים מתחילת שנת 2009. לקראת הדיון העבירה קשת עשרה מיליון שקל ועל כן לא הרשות לא תחלט את ערבויותיה. לעומתה, רשת עדיין חייבת כ-15 מיליון שקל וערוץ 10 חייב כ-17 מיליון שקל. עם זאת, ערוץ 10 התחייב להעביר את התשלום בהקדם ועל כן ייתכן שהחילוט לא יתבצע.

לאחר ישיבת ועדת הטלוויזיה, דנה מועצת הרשות במינויו של אבי צבי לתפקיד מנכ"ל רשת במקומו של יוחנן צנגן, שמונה לסגן יושב ראש דירקטוריון החברה. מועצת הרשות אישרה את מינויו של צבי כמנכ"ל בפועל.

מחכים להשלמות של חדשות 10

גם ועדת הכספים של הרשות התכנסה היום, לדון בתקציבי חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10. לאחרונה אישרו הדירקטוריונים של שתי החברות את התקציבים לשנת 2009 והיום הם הובאו לאישור בפני הרשות. תקציב חדשות 2, אשר כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה יעמוד השנה על סך 102.5 מיליון שקל, לא נידון מאחר שסמנכ"ל הכספים של החברה, אורי שלוש, שוהה בחו"ל ולא יכול היה להופיע בדיון.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי תקציב חדשות 10 שהוגש היום לאישור הרשות עומד על כ-60 מיליון שקל. התקציב אושר, אולם ברשות השניה מחכים להשלמות בנושאים שביקשה להציג בפניה לפני כשלושה חודשים. בתקציב יש אמנם התייחסות למשבר הכלכלי, אולם הרשות ביקשה שיוצגו בפניה מסמכים הנוגעים לביצוע תקציב 2008, התייחסות למעבר החברה לירושלים וכן לגירעון התקציבי בו היא מצויה. לדברי גורם ברשות, הרשות ראתה בחומרה את העובדה שטרם הוגש תקציב שלם עם כל ההתייחסויות שחברת החדשות התבקשה להציג לפני כשלושה חודשים והיא דורשת את הצגתן לאלתר.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "ערוץ 10 ישלם את כל חובותיו". מרשת נמסר: "רשת ממשיכה את ההתדיינות בעניין מול הרשות השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully