וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל יסתדר בשידור החוזר

ענת קם

12.5.2009 / 19:28

המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 תועבר בשידור חוזר ובתוספת כתוביות לטובת לקויי השמיעה בערוץ 98 הקהילתי

מהדורת החדשות של ערוץ 2 תשודר בליווי כתוביות בערוץ הקהילתי המשודר באפיק מס' 98 בכבלים ובלוויין החל מחודש יוני הקרוב. המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין אישרה את שידור מהדורת החדשות של ערוץ 2 בשידור חוזר, בליווי כתוביות, לטובת ציבור כבדי השמיעה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי חברת החדשות פנתה למועצה בבקשה להעביר את המהדורה בערוץ הקהילתי, ככל הנראה על רקע תביעה ייצוגית בנושא ההתחשבות בכבדי השמיעה שהוגשה נגדה.

חדשות 2 התחייבה ליידע את ציבור הצופים בדבר שידור המהדורה בערוץ 98 ועל בסיס התחייבות זו התקבלה החלטת המועצה לשידורי חבלים ולווין. חברת החדשות תציין במהלך מהדורת החדשות המשודרת בערוץ 2 כי המהדורה תשודר בשידור חוזר מדי יום בשעה 23:00 בליווי כתוביות בערוץ הקהילתי. כמו כן, תיידע חברת החדשות את הצופים בדבר השידור בערוץ הקהילתי באמצעות באנרים ופרומואים, חלקם בשעות צפיית השיא של ערוץ 2. בנוסף, תשתתף חברת החדשות בפעילות לקידום השידור הקהילתי בדרך של עריכת סיורים באולפניה לפעילי הטלוויזיה הקהילתית.

ניצן חן, יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין מסר: "ערוץ השידור הקהילתי הוא המקום שבו כל אחד מאיתנו יוכל לצפות בשידור חוזר של מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 באותו היום. בנוסף, הדבר יאפשר גם לצופים מקרב קהילת החרשים וכבדי השמיעה לצפות במהדורת חדשות בליווי כתוביות וחשיבות העניין ברורה. הערוץ הקהילתי הינו ערוץ הדואג לצרכי הקהילה ומתעד את פעילותה והוא פלטפורמה ראויה לשידור הנוסף של מהדורת חדשות 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully