וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת: "מחויבות זו מחויבות, הסכם זה הסכם"

ענת קם

4.6.2009 / 17:53

בכנס "משדרים שינוי" של אגודת העיתונאים בת"א אמר השר כחלון: "אני רואה לנגד עיני את עובדי תעשיית הטלוויזיה ואעשה הכל כדי שלא יהיו מובטלים"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

התייחסות פומבית ראשונה של שר התקשורת משה כחלון למצבן של זכייניות הטלוויזיה המסחרית. בכנס של אגודת העיתונאים שמתקיים בשעה זו אמר השר: "מילה זו מילה, מחויבות זו מחויבות, הסכם זה הסכם וחוב זה חוב. אהיה פתוח וקשוב וגמיש בכל מה שקשור לטקטיקה והסדרים. מבחינה אסטרטגית מי שחייב למדינה ישלם. מי שלקח מחויבות יעמוד בה. על כל השאר צריך לחשוב קודם".

השר הוסיף ואמר כי אי אפשר להתעלם מהטראומה על עולם התקשורת: "אנחנו נמצאים במשבר עמוק בתחום הטלוויזיה והשידורים. המשבר הכי עמוק מאז תחילת העידן המסחרי. אני רואה כיצד זכיינים לא עומדים בתנאי הזיכיון, הענף הופך למפסיד, אנחנו רואים דברים עצובים, ערבויות מחולטות, פגיעה בשוק הפרסומים, מאבקים עם היוצרים, בהמשך תהיה נטישת מנויים לטובת ה DTT. חשוב לאפשר לתעשיה להתקיים עם אופק עסקי תוך שמירה על זכויות היוצרים והתרבות הישראלית". השר אמר כי הוא רואה לנגד עיניו את עובדי תעשיית הטלוויזיה: "בכל החלטה אראה את האנשים בתעשייה זו ואעשה הכל כדי שלקבוצות האלה תהיה פרנסה ועבודה ושלא יהיו מובטלים".

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט

  • עוד באותו נושא:
  • משה כחלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully