וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקו בביקיני

ענת קם

16.6.2009 / 8:00

ערוץ 10 מגיש בלוח הקיץ שלו הרבה תכניות תעודה ותחקיר עם אורלי וילנאי וגיא מרוז בתכנית חדשה ושומר מסך שחוזרת

ערוץ 10 מציג היום את לוח שידורי הקיץ המלא בהשקעה של 40 מליון שקל. העונה הושקה עם עליית תכנית הריאליטי "הבלוק" ותסתיים עם עליית העונה השלישית של "הישרדות". בחודשים הקרובים ישדר הערוץ שלל תכניות תעודה ותחקירים כשהמטרה עליה מצהירים בערוץ היא להציב אלטרנטיבה רצינית ומנוגדת באופיה לערוץ 2. בנוסף, לוח רווי תכניות תעודה יסייעו לערוץ להשלים את מחויבויותיו הרגולטוריות.

בימי ראשון משודרת בחודש האחרון התכנית "המקור" עם רביב דרוקר ועפר שלח. בימי שני תעלה רצועה דוקומנטרית, בה ישובצו סדרות וסרטים. בין הפרויקטים שישודרו ברצועה ישנה סדרת התעודה על תל אביב בהנחיית מודי בר און, שהופקה בשיתוף ערוץ 8 ושודרה בו בשבועות האחרונים. כמו כן תשודר הסדרה "מודל היופי" בהגשת ליאור אשכנזי הבוחנת את התפתחות תעשיית האופנה בישראל, "מסיבת סיום" שעוקבת אחר בני נוער לפני גיוס, "אמא יקרה לי, פרק המעקב" בה תבקר מיקי חיימוביץ' את האמהות אשר כיכבו בסדרת התעודה ששודרה בערוץ בשנה שעברה והסרט "הנשים של אבא".

בימי שלישי, החל מהערב, תשודר התכנית החדשה של גיא מרוז ואורלי וילנאי, "אורלי וגיא בעמ". הפורמט החדש, תכנית צרכנות בידורית, יצולם באולפן מול קהל ויעסוק בעוולות הבירוקרטיה ובמלחמתו של האזרח הקטן בגופים הגדולים והמקפחים. "אורלי וגיא בע"מ" תשלב כתבות דוקו-אקטיביסטיות עם פינות אולפן באוריינטציה צרכנית, אירוח וסאטירה חברתית.

החל ב-1 ביולי תשודר מדי יום רביעי העונה החמישית של תכנית התחקירים "שומר מסך" עם אמנון לוי, שתמשיך במסורת חשיפת נוכלים ורמאים תוך חשיפת הדילמות בהן נתקלה המערכת במהלך הכנת התחקירים, ובמידת האפשר את שיטות העבודה מול אותם אנשים אחריהם עוקבת התוכנית. בימי חמישי תשובץ רצועת ספיישלים דוקומנטריים חדשותיים, בדומה לסרט ששודר ביום חמישי האחרון על החיפושים אחר דנה בנט.

בימי השבוע ימשיך ליאור שליין להגיש את תכניתו בשעה 22:00, אחריו "היום שהיה" ואחריו "לילה כלכלי" עם שרון גל. את מהדורת החדשות של שישי בערב ימשיך בינתיים להגיש דב גיל-הר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully