וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשבסקי נגד גלובס וידיעות אחרונות

ענת קם

16.7.2009 / 11:19

בישיבה שקיים הבוקר עם עובדי ערוץ 10 רמז מנכ"ל הערוץ כי "העיתון הוורוד" ו-"העיתון הנפוץ" מסקרים סיקור מוטה הנובע מאינטרסים כלכליים של בעליהם. גלובס: אין לנו עניין בסגירת ערוץ 10

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי תוקף את העיתונים גלובס וידיעות אחרונות וטוען כי הם נהלים קמפיין נגד הערוץ: "יש מי שירוויח מסגירת ערוץ 10. 'העיתון הורוד' ו'העיתון הנפוץ' - שניהם בעלי עניין, ומנהלים בימים אחרונים מסע נגד הערוץ. באמצעות פרסום דברי בלע ושקר הם משרתים את האינטרסים של אדוניהם". ורשבסקי לא נקב בשמות העיתונים. הדברים נאמרו אמר את הדברים בישיבה שקיים עם עובדי ערוץ 10 לפני שעה קלה.

מגלובס נמסר בתגובה: "גלובס לא מנהל מסע נגד ערוץ 10 משום שאין לו עניין בסגירתו. העיתון מסקר את הנושא בצורה מקצועית ואובייקטיבית, והאינטרס היחיד שלו הוא שקוראיו יקבלו תמונה מדויקת. לגבי שאר הטענות של ורשבסקי, אם אכן נאמרו, הן מגוחכות ואינן ראויות לתגובה".

גורם בידיעות תקף את דבריו של ורשבסקי ואמר: "מנכ"ל ששולח את העיתונאים שלו לחזר על פתחיהם של פוליטיקאים שהם מסקרים, שלא ידבר על אינטרסים".

ורשבסקי התייחס לדברים שאמר שר התקשורת משה כחלון מוקדם יותר הבוקר בגלי צה"ל. לטענת השר, עובדי ערוץ 10 לא מעודכנים בפרטי המשא ומתן על הפיתרון לערוץ, לא כפי שעובדים אמורים להיות מעודכנים. על כך אמר מנכ"ל ערוץ 10: "כל מה שאנחנו יודעים בהנהלה, גם אתם יודעים".

מנכ"ל ערוץ 10 הוסיף: "הספין של הרשות השנייה, שטענה כי תחלט ערבויות, אני מקווה שנעשה מתוך טיפשות ולא מתוך רשעות, כי הוא כמעט הביא היום לסגירת הערוץ". אמש פורסם בוואלה! ברנז'ה כי בידי הרשות השניה 38 מיליון שקלים בהם היא תשתמש לתפעול הערוץ עד לכניסתו של זכיין חדש, זאת במידה שמכרז חדש אכן יתקיים.

בפתח דבריו קרא ורשבסקי לעובדים לשמור על יושרם המקצועי, לא לנצל את המסך לטובת המאבק ולא לתקוף את שר האוצר יובל שטייניץ שמגיע היום בערב לדבר על התקציב בתכנית של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום.

טרם התקבלה תגובת ידיעות אחרונות לדברים.

כחלון לעובדי ערוץ 10: הערוץ מופלה לרעה

שר התקשורת משה כחלון ירד לפני שעה קלה להיפגש עם עובדי ערוץ 10 המפגינים מתחת לביתו במחאה על העיכוב במציאת פתרון שיאפשר את פריסת חובות הערוץ והארכת הזיכיון שלו. בשיחה עם העובדים אמר השר כחלון כי הערוץ אכן מופלה לרעה וכי "אם זה היה מפעל בצפון מזמן היינו מזרימים מיליונים".

בין עובדי הערוץ ששוהים מתחת לביתו של כחלון ישנם סמנכ"ל חברת החדשות אורי רוזן, העורך והמגיש ניב גלבוע, ראש המחלקה התיעודית בערוץ רותם שדות, כתבת חדשות 10 בחיפה איריס מיזן, עורכי וידיאו ועוד. בשיחה עם העובדים אמר השר כחלון כי מנקודת מבטו הדברים נראים חיוביים ושאמש נעשו ניסיונות למצוא פתרון עד שעות הלילה המאוחרות.

העובדים מצדם טענו שאין יותר זמן מאחר שהרשות צפויה לפרסם בקרוב את המכרז על הפעלת הערוץ ומרגע שיתפרסם המכרז "המשחק נגמר". השר כחלון תלה את האשמה במשרד האוצר וטען כי אין להם סיבה קונקרטית לעיכוב הפתרון אלא סחבת בירוקרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully