וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: בעלי ישראל 10 לא יוכלו להתמודד במכרז החדש

ענת קם

19.7.2009 / 19:08

מקורב לבעלי הערוץ: כל אלה שעומדים בתור לרכישת חלקו של רון לאודר מאז הפסיק להזרים כסף לערוץ, יעמדו בתור של הרשות השנייה במכרז

מועצת הרשות השנייה קבעה היום כי בעלי ישראל 10, בעל הזיכיון להפעלת ערוץ 10, לא יוכלו להתמודד במכרז החדש על הפעלת הערוץ. כמו כן קבעה המועצה כי כל בעל עניין, המחזיק או שהחזיק בשלוש השנים האחרונות 5% לפחות ב-"בעל זיכיון מפר" - זכיין אשר חייב כסף לרשות השנייה, הגדרה החלה כיום על כל זכייני השידור המסחרי - יחויב לקבל אישור בכתב מראש מהמועצה על מנת להיות בעל עניין בקבוצה חדשה אשר תתמודד על הפעלת הערוץ.

לאחרונה ניצבה שאלת הזכאות להתמודדות במכרז החדש במחלוקת בין הדרג המקצועי של הרשות השנייה ומועצת הרשות. המועצה, בהובלת יושבת הראש נורית דאבוש, דבקה בעמדה לפיה לא יוכלו בעלי העניין בישראל 10 לגשת למכרז. בהנהלת הרשות, לעומתה, היו כאלה שסברו כי אין לאסור באופן גורף ומראש על בעלי הערוץ להיות בעלי עניין בגוף חדש שייגש למכרז ויש לשקול כל בקשה לגופה. היום כאמור הוחלט לקבל את עמדתה של דאבוש ולמנוע מבעלי ישראל 10 - יוסי מימן, רון לאודר, ארנון מילצ'ן ורופרט מרדוק - לגשת למכרז החדש.

מקורב לבעלי הערוץ ציין כי בעלי המניות גיחכו למשמע ההחלטה של הרשות השנייה והוסיפו באירוניה כי כל אלה שעומדים בתור כבר חצי שנה לרכישת חלקו של רון לאודר מאז הפסיק להזרים כסף לערוץ, יעמדו בתור של הרשות השנייה במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully