וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקחים ללב

ענת קם

26.7.2009 / 16:29

עורכי וכתבי TheMarker כונסו להפקת לקחים מ"פרשת המדבקה" וקיבלו סקירה על השתלשלות העניינים שהביאה לפרסום הידיעה

מערכת TheMarker ערכה תחקיר בנושא "פרשת המדבקה", שסחררה את העיתונים הכלכליים לפני כשבועיים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ביום חמישי האחרון כונסו מרבית כתבי ועורכי העיתון לדיון והפקת לקחים מהפרשה. בתחקיר הציג סגן עורך העיתון המודפס רותם שטרקמן מצגת ובה השתלשלות האירועים והמסקנות. בין היתר, נאמר כי על העורכים להקפיד על המידע המופיע בכתבות המועברות, גם על ידי כתבים שאינם של המדור הקבוע עליו הם אחראים. כמו כן הוחלט לא למהר עם פרסומים ולוודא את אמיתותם ודיוקם.

"פרשת המדבקה" התפוצצה לראשונה ביום ראשון ה-5 ביולי בשעות הערב, כשאתרי שלושת העיתונים הכלכליים העלו ידיעות לפיהן חברת ביו-טכנולוגיה ישראלית שפיתחה מדבקה שיכולה לחזות התקפי לב נמכרה לחברה בריטית-טייוואנית במאות מיליוני דולרים. למחרת פרסם TheMarker בכותרת הראשית את דבר המכירה, אשר ככל שנקפו השעות הסתבר כי כלל לא התקיימה. במהלך אותו יום ובימים שלאחר תקפו העיתונים הכלכליים זה את זה על פרסומים שגויים, הטעיית קוראים והעלמת ידיעות בצורה חסרת תקדים.

מ-TheMarker נמסר בתגובה: “כתבי ועורכי TheMarker זוכים מדי שבוע למפגשים שמטרתם הכשרת הצוות במגוון נושאים. בין השאר מופקים לקחים מדיווחים ומדברים שנעשים בעיתון. המטרה היא לשפר כל הזמן את רמת המקצועיות וללמוד".

  • עוד באותו נושא:
  • themarker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully