וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: "עכשיו הכל תלוי בבעלי ערוץ 10"

ענת קם ופנחס וולף

26.7.2009 / 10:54

שר האוצר אמר בישיבת הממשלה: "הושטנו לערוץ גלגל הצלה גדול, אפילו ספינת הצלה". הרשות השניה תשלים היום את ההכנות לקראת פרסום מכרז חדש על להפעלת הערוץ

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: ענת ברק)

שר האוצר יובל שטייניץ התייחס הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה למשבר ערוץ 10: "אנחנו מעוניינים בהמשך קיום פעילות הערוץ", אמר השר שטייניץ. "הושטנו להם גלגל הצלה גדול, אפילו ספינת הצלה ועכשיו הכל תלוי בבעלי המניות. אקבל כל החלטה של בעלי הערוץ, אם לאחוז בגלגל או לא". לדבריו, גלגל ההצלה הוא פריסה של רוב חובות הערוץ ומחיקה של חלק קטן מהם"


עובדי ערוץ 10 ואתר נענע 10 מפגינים כעת מול משרד ראש הממשלה בירושלים. העובדים בהם מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, הסמנכ"לים נתי דינר וליאת פלדמן, מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן, כתבי חברת החדשות וטאלנטים של הערוץ בהם גיא זוארץ וליאור שליין הגיעו לעיר בשיירת רכבים מעוטרת בדגלים. עוד נמצאות במקום שלוש ניידות שידור של ערוץ 10. גם חברות ההפקה העובדות עם הערוץ בהן אולפני הרצליה, מעגלות, באזז, JCS, גיל הפקות ואבוט רייף המאירי, מפיקת "הישרדות", שלחו להפגנה נציגים ושלטי תמיכה בערוץ.

מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן התייחס לדברי האוצר בדבר העשרה מיליון שקלים שנמצאים כרגע במחלוקת. בנזימן אמר לוואלה! ברנז'ה: "יוסי מימן הוציא עד היום 150 מיליון דולר מהכיס הפרטי שלו, איך אני יכול לבוא ולבקש ממנו עוד שני מיליון, עוד חמישה, עוד עשרה? זה הרי לא יגמר בזה. עשרה מיליון שקל עכשיו ועוד 17 עד סוף השנה ואחר כך יבואו עוד 25 מיליון, זה אבסורד. השנתיים הקרובות ממילא הולכות לעלות להם עוד 50 מיליון נוספים, שהוא הולך להוציא מהכיס הפרטי כדי לממן את הערוץ, אין לי זכות לבקש ממנו עוד כסף".

כפי שפורסם בוואלה! בעלי ערוץ 10 ומשרד האוצר הגיעו להסכמה על פריסת חובות הערוץ בסך 50 מיליון שקל, המחלוקת עומדת כעת על עשרה מיליון שקלים אותם מסרבים בעלי הערוץ להזרים, על אף דרישת האוצר. מועצת הרשות השניה אמורה לסיים מחר את ההכנות לקראת פרסום מכרז חדש על ערוץ 10.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully