וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקשוקה, בלי תוספות

ענת קם

28.7.2009 / 8:29

רני בלייר במכתב למנכ"ל רשות השידור: "שידור סרטם של האחים עופר אחרי 'שיטת השקשוקה' הוא התבטלות מביכה בפני ההון". שקלאר: "מוזר שהמכתב נשלח ערב שידור הסרט"

יושב ראש איגוד הבימאים רני בלייר תוקף את החלטת רשות השידור לשדר היום (שלישי) את סרט התשובה של החברה לישראל ל"שיטת השקשוקה" של מיקי רוזנטל, אותו הוא מכנה "סרט תעמולה". במכתב ששלח בלייר למנכ"ל הרשות מוטי שקלאר הוא כתב: "תחת האמתלה של איזון מתבצעת כאן כניעה מבישה ללחצים אגרסיביים בלתי פוסקים של ההון המופלג... משפחת עופר בתגובה הכינה סרט שכל כולו, להבנתנו, תעמולה נגד רוזנטל והכפשה פרסונאלית קשה".

בלייר הוסיף: " ההחלטה הזו אינה בבחינת מציאת איזון, כי אם התבטלות מביכה בפני בעל המאה. צר לנו על כך מאוד. חבל שאפילו השידור הציבורי אינו מצליח לעמוד בפרץ".

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי לפי הוראת מנכ"ל רשות השידור הוסרה מסרט התשובה של החברה לישראל הקדמה הכוללת ציטוט מדבריו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק משום שחשש שהדברים יוצאו מהקשרם. מרשות השידור התייחסו לנושא ואמרו: "ביקשנו להוריד קטע אחד מהסרט משיקולים עיתונאיים".

מוטי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור: "מוזר שהמכתב טרם הגיע אליי ומוזר שהוא נשלח ערב השידור, כשהמגמה לקבל את תגובת משפחת עופר ידועה כבר חודשים. ערוץ 1, מזה למעלה משנה, מתכוון לשדר את הסרט של מיקי רוזנטל. הוא זכה להדים משמעותיים בשיח הישראלי ולכבוד לנו לשדר אותו. בגלל האימפקט העצום של הסרט והחשיבות שלו חשבנו שראו להעניק חשיבות גם לחופש התגובה ולכן איפשרנו אותה לאחים עופר. בחנו את סרט התגובה, ראינו אותו ומה שלא ראינו לנכון לשדר ביקשנו להסיר ואכן הוסר. ההחלטה על שידור 'שיטת השקשוקה' התקבלה כבר לפני שנה על ידי ועל ידי הועד המנהל ולכן אני לא רואה סיבה להיענות לבקשת היוצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully