וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז לא יתערב במו"מ עם ערוץ 10

ענת קם

2.8.2009 / 14:29

משרד המשפטים דוחה את בקשת איגודי היוצרים להתערב על מנת שההסדר יכלול גם את מחויבויות הערוץ לקולנוע: "על הצדדים לפעול במסגרת הוראות החוק בכל החלטה שתתקבל"

היועץ המשפטי לממשלה לא יתערב במכרז ערוץ 10. במכתב ששלחה היום עורכת הדין דנה נויפלד מהמחלקה הכלכלית-פיסקלית במשרד המשפטים לבא כוחם של איגודי היוצרים, עורך הדין אמיר רוזנברג, נכתב כי שאלת הארכת זיכיון ישראל 10 על כל היבטיה נידונה כעת אצל הגורמים המוסמכים לכך, בהם היועץ המשפטי של הרשות השנייה עורך הדין דורון אבני, ושלב כך בשלב זה היועץ המשפטי לממשלה אינו מוצא מקום או עילה להתערבותו. עו"ד נויפלד הדגישה כי "על הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, ככל רשות ציבורית, מוטלת החובה לפעול במסגרת הוראות החוק וכללי המשפט המנהלי בכל החלטה שתקבל".

כפי שפורסם ביום רביעי שעבר, איגודי היוצרים פנו ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בדרישה שיתערב בהסדר שיימצא בין ערוץ 10, הרשות השנייה ומשרד האוצר במידה שהסדר זה לא יכלול החזרת חובות הערוץ לקולנוע העומדים על 26 מיליון שקל. בפנייתם למזוז כתבו היוצרים כי ויתור על חובות אלו עלול לגרום תגובת שרשרת שתוביל להפחתה ואף ביטול ההשקעה בקולנוע מצד שאר זכייני הטלוויזיה המסחרית. לדבריהם, " אסור שהצלת ערוץ 10 תבוא על חשבון הקולנוע הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully