וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות בשלושה פרקים

ענת קם

1.9.2009 / 18:35

ערוץ 10 ישדר מדי יום חמישי, במשך ארבעה שבועות, פרק נוסף של "הישרדות". בעונה השניה של התכנית לא אישרה הרשות השניה שידורו של פרק שלישי

ערוץ 10 ישדר ארבעה ספיישלים בשם "הישרדות - האי הנעלם" אשר יעקבו אחר עלילותיהם של שבעת המתמודדים שלא נבחרו לשבטים בעונה השלישית של "הישרדות". ארבע התכניות המיוחדות ישודרו בימי חמישי בשעה 21:00.

המתמודדים נשלחו לאתר בשם האי הנעלם ללא ידיעתם של שאר המתמודדים במשחק. בכל שבוע יועמדו שניים מהם לגירוש. ההצבעה למועמד המגורש, שיעזוב הפעם סופית את המשחק, תהיה גלויה, מה שלא יאפשר לחברים להתחבא ולשקר כפי שקורה במשחק המקורי. כל שבוע, עם עזיבת מועמד ותיק, יצטרף מתמודד חדש, מודח טרי מהמשחק, כך שתמיד יישארו שבעה שחקנים על האי הנעלם.

על פניו נראה כי שידור התכניות מהווה חריגה מכמות תכניות הריאליטי המותרת לערוץ 10 על פי כללי הרשות השנייה. בחודש דצמבר 2008 קבעה הרשות כי בשנת 2009 יצטרכו הזכייניות בערוצים 2 ו-10 להחליט אם לשדר שתי תכניות ריאליטי בשבוע שאורכן עד שעה או לשדר פעם אחת בשבוע תכנית שאורכה עולה על שעה וכל זאת בתנאי שתשודרנה בכל שבוע לפחות ארבע תכניות של סוגה עלית. בחודש מרץ האחרון, בעקבות בקשת הזכיינים, הקלה הרשות את ההחלטה והתירה תוספת של חצי שעה לכל פרק בתכנית ריאליטי המשודרת פעמיים בשבוע ובלבד שתשודר תכנית סוגה עלית חמישית.

בתחילת העונה השנייה, "הישרדות איי הפנינה", פנה ערוץ 10 לרשות השנייה בבקשה לשדר את התכנית שלוש פעמים בשבוע אולם בקשה זו לא אושרה.

נתי דינר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של ערוץ 10 אמר בתגובה לדברים: "השידור של שלוש תכניות בשבוע הוא רק למשך ארבע שבועות וכמות הסוגה העילית בשבוע היא שבע תכניות, כמות הסוגה העילית הנדרשת לכמות כזאת של שעות שידור. אנחנו עומדים בכל הכללים של הרשות השניה. ההחלטה לשדר את 'האי הנעלם' היתה משיקולי תוכן, לא רציינו להאריך את פרקי הישרדות ומצאנו לנכון לשדר את זה בתכנית נפרדת".

טרם התקבלה תגובת הרשות השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully