וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תארזו לשבוע

ענת קם

21.9.2009 / 14:33

פסטיבל ראש פינה העשירי יתקיים השנה בסמיכות מוזרה לכנס אילת של אגודת העיתונאים. ירון טן ברינק ישמש עורך התוכן של הפסטיבל

עורך המגזין "רייטינג" ירון טן-ברינק יהיה העורך הראשי של פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה, שיתקיים השנה ב-26-28 בנובמבר (ביום שאחרי 29/11109, יחל כנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים). הפסטיבל שמקיימת חברת תיא תקשורת יחגוג השנה עשור להיווסדו ויעסוק השנה בנושאים רבים על סדר היום התקשורתי: קרב ההישרדות של ערוץ 10, ההאטה ביצירות מקור בצל המשבר, המעבר לרישיונות שידור, חדירת האינטרנט ותכני המדיה החדשה, בפסטיבל ידונו המגמות והטרנדים החשובים שעיצבו את הטלוויזיה הישראלית והעולמית בארץ ובעולם בעשר השנים האחרונות, לצד מבט עתידי לעשור הבא. בניגוד לשנה שעברה בפסטיבל השנה לא יהיה מסלול נפרד לדיונים בנושאי ניו מדיה.

ירון טן ברינק מסר היום: "בעשר השנים החולפות התפתחה בישראל תעשיית תוכן מפוארת שהגיעה להישגים מרשימים. את חגיגות העשור של פסטיבל ראש פינה ננצל כדי לסמן אותם ואת החדשנות שאפיינה את התקופה הזאת על מסך, ובמקביל נבדוק איך ממשיכים את המומנטום לתוך העשור הבא מול המשברים, האיומים והאתגרים שניצבים בפני הטלוויזיה ויצרני התוכן. יהיה כיף".

עמי גניגר, יושב ראש תיא תקשורת אמר: "בעשר שנותיו, הפסטיבל, כמו התעשיה, עבר תהפוכות ושינויים. זהו סוף שבוע שחוגג יצירה ישראלית ומשתמש במפגש לקידום התעשייה, התחרות וללימוד והעשרה. אני נרגש שמה שהחל כמפגש תמים של 200 איש מביא לראש פינה מדי שנה מעל 2000 איש שאוהבים ליצור תוכן ומרותקים מהתהליך עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully