וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 והאוצר חוזרים לשולחן הדיונים?

ענת קם

23.9.2009 / 19:13

בישיבה בין אנשי הערוץ לאנשי הרשות השנייה נבדקו אפשרויות להחזרת חובות הקולנוע. בין ההצעות: שינוי מאפייני קרן הפקות המקור

ערוץ 10 יגיש הצעה מתוקנת להסדר פריסת חובותיו על מנת לאפשר את הארכת זיכיונו. בישיבה מרתונית שהתקיימה היום החל משעות הבוקר השתתפו בכירי ערוץ 10 ואנשי הנהלת הרשות השנייה למציאת פתרון לנושא הקולנוע, לאחר שבימים האחרונים הגיעו המגעים עם משרד האוצר למבוי סתום לגבי פעילות קרן הפקות המקור. חוות דעת משפטית שניתנה למשרד האוצר קבעה כי כספי הקרן לא יוכלו לשמש את ערוץ 10 להחזרת חובות העבר בתחום הקולנוע, מה שממוטט את כל ההסדר שהתבסס על האפשרות להחזיר את החובות הנאמדים בכ-26 מיליון שקל מכספי הקרן.

בישיבה שהתקיימה היום הציגו אנשי ערוץ 10 מספר הצעות להחזרת חובות הקולנוע שלא מכספי הקרן. במקביל, טענו אנשי הערוץ כי באוצר הובטח להם שהקרן תעמוד לרשותם לטובת החזר חובות הקולנוע ואחת האפשרויות שנבדקות היא חזרה לשולחן הדיונים עם אנשי האוצר כדי לשנות את מאפייני הקרן כך שתוכל לסייע לערוץ.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "אנו ממתינים להצעה מתוקנת של ערוץ 10 עם התייחסות לנושא הקולנוע". בערוץ 10 סירבו להגיב לידיעה.

מערוץ 10 נמסר: ההסדר הוא עובדה קיימת אשר מחייבת את הארכת הזיכיון. באשר לעניין הקולנוע, על אף שגם נושא זה הוסדר, מאחר שנתגלעה מחלוקת בין משרד האוצר לרשות השניה, זומנו לדיון שבו נדונו חלופות שונות שיאפשרו את סיום העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully