וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונעבור לפרסומות

ענת קם

30.9.2009 / 15:28

בערוץ 10 וברשות השניה בודקים אפשרות של שיעבוד הכנסות הפרסום של הערוץ לטובת החזר חובות הקולנוע. מועצת הרשות השניה תדון מחר שוב בעתיד הערוץ

ברשות השנייה בודקים אפשרות לפתור את סוגיית חובות הקולנוע של ערוץ 10 באמצעות שעבוד הכנסות הערוץ מפרסום לטובת השקעה בקולנוע. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי עם התעוררות הקשיים בכל הנוגע לקרן הפקות המקור המשותפת לזכייניות הערוצים המסחריים ולמשרד האוצר, החלו הצדדים לבחון מסלול חלופי ממנו יגיעו כספי ההשקעה בקולנוע. אחת האפשרויות שנבדקות ושצפויה לעלות לדיון בישיבת המועצה מחר (חמישי) היא התחייבות הערוץ להעביר את ההכנסות ממשרדי הפרסום ישירות לגופי ההפקה.

במקביל, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מתקיימים מגעים מול האוצר על מנת לנסות לשנות את אופי קרן הפקות המקור כך שתוכל לשמש את הערוץ גם להשבת חובותיו לקולנוע בסך כ-26 מיליון שקל. אנשי הערוץ, בגיבוי הרשות השנייה, עומדים על כך ששר האוצר יובל שטייניץ הבטיח כי כספי קרן הפקות המקור יוכלו לשמש את הערוץ להשבת חובותיו לקולנוע ועל כן ממשיכים במשא ומתן עם המשרד.

מחר בצהריים תתקיים ישיבה של מועצת הרשות השנייה, בה צפוי המנכ"ל מנשה סמירה להציג פרטי הסדר, אם יושג. עם זאת, לדברי גורם הבקיא בפרטי המשא ומתן, שני המסלולים קשים ליישום ולא מן הנמנע שמחר יוחלט על מתן ארכה נוספת לצדדים.

בערוץ 10 סירבו להגיב לידיעה. מהנהלת הרשות השנייה נמסר: "טרם נתקבלה הצעה סופית מתוקנת של ישראל 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully