וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראת ביורוקרטיה?

ענת קם

6.10.2009 / 14:36

היוצרים מגיבים בחריפות על מכתבו של מנכ"ל ערוץ 10 לשרי האוצר והתקשורת: "במקום שהתקשורת תשמש כלב שמירה של הדמוקרטיה מגויסת הדמוקרטיה על כורחה לשמש כלב שמירה"

"במקום ששרי האוצר והתקשורת יוציאו לערוץ מפר חוק התראה אחרונה, מוציא הערוץ התראה לשרים". מטה מאבק איגודי היוצרים מגיב בחריפות על המכתב ששלח מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי לשרי האוצר והתקשורת ובו טען כי כשלים ביורוקרטיים מעכבים את החתימה על הסדר ערוץ 10. היוצרים מזכירים כי הבעיה שמונעת את הארכת זיכיונו של ערוץ 10 היא העובדה שהערוץ עדיין מסרב להכיר בכל חובותיו ולהתחייב להחזירם. "במקום שהתקשורת תשמש כלב שמירה של הדמוקרטיה מגויסת הדמוקרטיה על כורחה לשמש כלב שמירה של כלי תקשורת, שמעולם לא עמד במחויבויותיו לציבור ולמסך".

"הניסיון להציג את הבעיה כ'פורמלית' גרידא הוא לא יותר מזריית חול בעיניים", כותבים היוצרים. "אי אפשר לפטור את הפרות החוק השיטתיות של ערוץ 10 כ'ביורוקרטיה', לא ייתכן להכשיר את העבירות בשם הדמוקרטיה." עוד טוענים היוצרים כי ורשבסקי מהלך אימים כשהוא טוען שאי הארכת הזיכיון תפגע בחופש הביטוי ובפלורליזם התקשורתי.

בסיכום מכתבם כותבים היוצרים: "הגיע הזמן שהערוץ יפסיק לבוא בטענות לכל העולם ויישיר מבט פנימה אל בעליו – הכדור היה ונותר במגרש של יוסי מימן ושותפיו, האחריות לגורל עובדי הערוץ נמצאת בידיהם".

בערוץ 10 סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully