וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון ושטייניץ זורקים גלגל הצלה

ענת קם

18.10.2009 / 19:13

משרד האוצר יוביל שינוי חקיקה בנושא ערוץ 10 במסגרתו יעוגנו כל השגי ההסדר שהושג בין ערוץ 10 לרשות השניה וינתן מענה לנושאים שנותרו פתוחים. שר התקשורת יתמוך

משרדי האוצר צפוי ליזום שינוי חקיקה בנושא ערוץ 10. על פי החלטה שהתקבלה בין משרדי האוצר והתקשורת יעוגנו כל ההסדרים שהושגו עד כה בין ערוץ 10 לרשות השניה בהצעת חוק אותה יגיש משרד האוצר, ותשולב ברפורמה הצפוייה בשידור המסחרי הנדונה בימים אלה בועדת כלכלה. שינוי החקיקה צפוי להתייחס גם לנושאים שנותרו בלתי פתורים במשא ומתן בין הצדדים בינהם החזרת חובות הערוץ לקולנוע. שר התקשורת משה כחלון, שעד כה התנגד לשינוי חקיקה בנושא ערוץ 10, הודיע כי יתמוך בהצעה זו.

ממשרד התקשורת הנמסר: "לשם הצלת ערוץ 10 שר התקשורת משה כחלון יתמוך בשינויי חקיקה שיוביל משרד האוצר במסגרתם יעוגנו כל השגי ההסדר שיתגבש מול הערוץ וינתן מענה בחקיקה לנושאים המעטים שנשארו פתוחים וזאת תוך שמירה על זכויות היוצרים".

מוקדם יותר היום החליטה מועצת הרשות השניה על יציאה למכרז חדש להפעלת ערוץ 10. המועצה החליטה לבקש מהמשנה ליועץ המשפטי לממשלה אבי ליכט לקבוע אם אפשר למצות את הליך החקיקה בנושא הערוץ, או לצאת למכרז כבר בימים הקרובים. גורמים המקורבים לנושא העריכו כי שרי האותר והתקשורת יחלצו לעזרת הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully