וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הקורא מנשה סמירה

וואלה! ברנז'ה

20.12.2009 / 13:32

רשת נפרדת מ"המירוץ למיליון". בהודעה לעיתונות עוקצת הזכיינית את המתחרים על מתיחתן של תכניות ריאליטי ומבטיחה להשקיע את הכסף שנחסך ביצירה מקורית

הנהלת רשת החליטה בימים האחרונים שלא להפיק עונה נוספת של "המרוץ למיליון". מהזכיינית נמסר שאת הסכום שייחסך, הוחלט להשקיע בדרמות ובפורמטים ישראלים שיעלו לאוויר ב- 2010, מתוך רצון לחזק את היצירה הישראלית המקורית. עוד אומרים ברשת כי הוחלט לוותר על "המירוץ למיליון" משום שהעלות התייקרה בשנה האחרונה באופן משמעותי.

בהודעה לעיתונות, עוקצים אנשי רשת את המתחרים ומוסרים: "האפשרות היחידה להפקת עונה נוספת של 'המרוץ למיליון' שתעמוד בסטנדרטים כלכליים המתאימים לארץ, היא באמצעות 'מתיחת' העונה על פני עשרות פרקים, כפי שעושים בתוכניות ריאליטי אחרות המשודרות בארץ – דבר לו רשת מתנגדת".

המשנה למנכ"ל רשת שירה מרגלית מסרה: "כל ניסיותינו בחודשים האחרונים למצוא הצדקה כלכלית שתאפשר עונה נוספת הנאמנה למקור של התוכנית הפופולארית, עלו בתוהו. לכן, קיבלנו החלטה אמיצה ואחראית, המשקפת את מצבה של תעשיית הטלוויזיה בישראל, ואנו נאלצים לוותר על המירוץ למליון. במקום זאת ובתקציב שייועד לכך נפתח פרומטים חדשים , איכותיים ומאתגרים עבור רשת וצופיה"

העונה הראשונה של הריאליטי "המירוץ למיליון" זכתה לממוצע עונתי של 23.5%. הצפיה במשדר הגמר של התכנית הגיעה ל-30.1% שהם כ-831 אלפי צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully