וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה לא ספורטיבית

ענת קם

6.1.2010 / 14:49

תסריטאי ערוץ הספורט דני אמיר, הטוען כי פוטר לאחר שניסה להקים ועד עובדים בערוץ, קיבל הודעה סופית על פיטוריו לאחר שסירב לשני תפקידים אחרים שהצעו לו

תסריטאי ערוץ הספורט דני אמיר קיבל אתמול (שלישי) הודעה סופית על פיטוריו לאחר שסירב להצעות הערוץ להעסיקו בתפקידים אחרים. במכתב שהפיץ היום אמיר לעובדי הערוץ נכתב, כי ההנהלה הציעה לו שני תפקידים שלדבריו פחות מעניינים ומאתגרים מהתפקיד שביצע עד עכשיו כתסריטאי בחדשות הספורט ושניהם כוללים קיצוץ במשכורתו.

במכתב ששלח שב וטען אמיר כי העילה לפיטוריו היא ניסיונו להקים ועד עובדים בערוץ הספורט: "באופן מוזר, במקביל להגשת ההצעות, ההנהלה דחתה את כל הטענות שהיו לי לגבי סיבות הפיטורים, אבל לא הסבירה למה בכל זאת היא מציעה לי תפקידים אחרים, או למה לא הציעה אותם מראש, במעמד הפיטורים... אין לי שום כוונה לספוג קיצוץ בשכר, הרחקה מכולם, והעברה לג'וב שהרבה פחות מעניין ומתאים לי רק מכיוון שאני מנסה להקים ועד עובדים. זה לא הוגן ולא סביר". אמיר כתב כי יחל בהליכים משפטיים לשם החזרתו לעבודתו.

דני אמיר קיבל לפני כחודש הודעה על פיטוריו מערוץ הספורט לאחר 11 שנים. לטענתו, פיטוריו נבעו מהתנכלות ההנהלה לניסיונותיו להקים ועד עובדים, שנועד להגן על העובדים מפיטורים שרירותיים ולשפר את האווירה בערוץ.

מערוץ הספורט לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully