וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו יהודה ושומרון ישנה את שמו ל "גלי ישראל"

ענת קם

3.2.2010 / 10:17

ניצחון לרשות השידור בבית המשפט: "רדיו ישראל" ישנה את שמו ל "גלי ישראל". בכיר ברשות: "אנחנו מאוד מרוצים מהחלטה שהפכה אותם ללונה פארק אזורי, כמו אשקלונה"

תחנת הרדיו האזורית ביהודה ושומרון תשנה את שמה ל "גלי ישראל". בדיון שהסתיים לפני שעה קלה בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הודיעה התחנה על שינוי השם, בהמלצת נשיאת בית המשפט המחוזי בפתח תקווה השופטת הילה גרסטל. לדברי אחד הנוכחים בדיון, בית המשפט יצר בדיון אווירה לפיה השם "רדיו ישראל" קרוב מדי לשם "קול ישראל" והמליץ לשנות את השם. עם זאת, השופטת גרסטל הודיעה כי אין בכוונתה להכנס לסוגיה המשפטית והמליצה לצדדים להגיע לפשרה מחוץ לאולם.

הצדדים נידונו מחוץ לאולם ובין השמות שהוצעו היה גם "רדיו ארץ ישראל" אולם לבסוף נבחר השם שהוצע על ידי אנשי רדיו יהודה ושומרון. השופטת גרסטל הביעה תמיכה בשם וקבעה בהחלטתה כי זה יהיה השם החדש. כמו כן העניקה השופטת חודש של היערכות לתחנה החדשה לשם שינוי שמה.

שני הצדדים הביעו סיפוק מההחלטה ולדברי בכיר ברשות השידור, "אנחנו מאוד מרוצים מהחלטה שהפכה אותם ללונה פארק אזורי, כמו אשקלונה".

בכיר ב "גלי ישראל" אמר לוואלה! ברנז'ה: "אם אנחנו לונה פארק אז הם רכבת הרים בדרך להתרסקות. חבל שהם בזבזו כספי ציבור שעה שאין להם יכולת לשלם משכורות. המשימה העיקרית הושגה - שמנו כולל את 'ישראל' בניגוד למה שהם רצו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully