וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן: "נשאף להוציא את החבילה הצרה מחוק השידורים"

הדס ריבק

10.2.2010 / 12:56

יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין יניח על שולחן ועדת הכלכלה של הכנסת הצעה לפיה HOT ו-yes יציעו חבילות צרות באופן וולונטרי ולא מכורח חוק

יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין ניצן חן, קורא להסיר את סעיף החבילה הצרה מחוק השידורים החדש הנידון בחודשים האחרונים בועדת הכלכלה של הכנסת. על פי הצעת חוק השידורים החדש יחויבו HOT ו-yes להציע לקוחות חבילה צרה ובה ערוצים 1,2,10,99 ו-33. בשלב זה מסתמן כי בלחץ חברי הכנסת יכנס גם ערוץ 9 בשפה הרוסית לחבילה זו וגם הערוץ היעודי בשפה הערבית לכשיוקם. חן מבקש לשנות את הסעיף כך שהפלטפורמות יציעו את החבילה הצרה באופן וולונטרי ולא בהוראת החוק.

בתדרוך לעיתונאים אמר היום חן: "הרפורמה משולה לצ'ולנט. מכניסים בה רכיבים, בתקווה שהצ'ולנט הזה ראוי וטעים. אנחנו בפתחה של תקופה לא פשוטה. זה התחיל בסוף 2008 עם משבר כלכלי, חבילה חינמית שרק עכשיו מסתיימים הליכי הפיילוטים ואנחנו עוד לא יודעים את אחוזי הנטישה.

"הרפורמה עברה הרבה שלבים. בועדת מרדכי דנו בסוגיה של חבילה וולונטרית והיא עלתה על השולחן. ההצעה עברה כברת דרך והיו שינויים בדרך הזו. זו דוגמה לשינוי מהותי. אני מתכוון לחזור אחורה. כדי להוציא רפורמה נכונה, מידתית ומאוזנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully